Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergens in Normandië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ergens in Normandië

kwam in bij zonsondergang deze ruďne tegen in de duinen. De lensflare heb ik er bewust in gelaten omdat die mezelf niet stoorde, en omdat ik die, integendeel, wel iets vond hebben.

PS Waarom ik hier drie weken weg was ?? Ik werd een weekje gebannen door de 'forumleiding' omwille van het aangekondigd en onaangekondigd verwijderen van een paar foto's, maar dit weekje 'rust' op BD viel zodanig mee, dat ik er zelf nog een paar weken bijkomende rust heb aangebreid . Dus nu klaar om er weer volop tegenaan te gaan, te beginnen met deze foto.

Re: Ergens in Normandië

ik had het al gemerkt...
    Welkom terug en terug et een topper...
    Mss iets mee voorgrond, maar ik denk dat zoiets kwestie van smaak is.
    Ik kan er in ieder geval van genieten.
    ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

Welkom terug !

Ik vind hem alvast mooi, maar (op mijn scherm) heeft de bovenkant van je "muur" een wit randje. Komt dat door de bewerking of is dat het zonlicht ?
      Mvg Philip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
        Welkom terug !

Ik vind hem alvast mooi, maar (op mijn scherm) heeft de bovenkant van je "muur" een wit randje. Komt dat door de bewerking of is dat het zonlicht ?
        Zal waarschijnlijk door de 'bewerking' komen, ttz. het is een blend van drie foto's genomen met bracketing, ik denk tenminste dat dit de reden is.

Comment

Topplaatje!!! Mooi het licht gevangen!!!

Mvg Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Knap hoor, die rust heeft u blijkbaar heilzaam gewerkt, was je op hoogtestage ?
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

En weer direct boenk erop! Héél knap Djivan!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Knappe inbeeld zetting. ben akkoord met de voorgrond ik mis iets.

Mvg Suske

Comment

De lensflare geeft nog wat meer sfeer en dat kan ik alleen maar goedkeuren. Goed uitgerust terug ?
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Knap hoor, die rust heeft u blijkbaar heilzaam gewerkt, was je op hoogtestage ?
                    Nee, toch niet, ik verbleef in de 'lage landen', de hoge landen komen er over een paar weken aan, is al een tijdje geboekt.
                    Grote tekortkoming van mijnentwege, ik reis heel graag, gelukkig gaat mijn madam nog altijd graag mee.
                    Ik zou wel elke maand willen gaan... maar zij niet .

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    De lensflare geeft nog wat meer sfeer en dat kan ik alleen maar goedkeuren. Goed uitgerust terug ?
                    Prima uitgerust .

Verder iedereen bedankt voor de commentaren. Ik ga de tips zeker proberen mee te nemen voor mijn volgende foto(s).

Comment

Een topper om terug mee te beginnen. Welkom back.

Comment

Mooi gedaan.

Even terzijde: ik vraag me eigenlijk af waarom ik een bericht krijg dat mijn foto's niet meer in de beginnershoek thuishoren, terwijl dergelijke foto's, van mensen die volgens mij al veel langer met fotografie bezig zijn, zo maar blijven verschijnen in de beginnershoek.
                        Sorry, dit moest er eens uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                          Mooi gedaan.

Even terzijde: ik vraag me eigenlijk af waarom ik een bericht krijg dat mijn foto's niet meer in de beginnershoek thuishoren, terwijl dergelijke foto's, van mensen die volgens mij al veel langer met fotografie bezig zijn, zo maar blijven verschijnen in de beginnershoek.
                          Sorry, dit moest er eens uit.
                          Tsja boudini, ik heb het hier reeds meermaals geschreven. Sommigen die nog maar een jaartje met fotografie bezig zijn, maar hun toestel wekelijks ter hand nemen om foto's te maken kunnen al veel verder gevorderd zijn als je het vergelijkt met iemand zoals ik, die gedurende jaren ongeveer een viertal keer per jaar z'n toestel ter hand neemt. Enkel voor de maandelijkse challenge hier maak ik soms eens een uitzondering, maar dat zal dan slechts een paar keer zijn op een jaar.
                          Kijk maar naar de data van mijn foto's die ik hier plaats, sommigen zijn meer dan een jaar oud.
                          Ik laat ze rijpen, en sleutel er soms een paar maanden tot een jaar aan. Ik heb zo'n 'voorraadje' dat ik wekelijks eens overloop en er gaat geen week voorbij dat ik niet eentje nog wat bijwerk.
                          Maar ben ik daarom geen beginner meer.... verre van. Mocht ik mijn gerief eens een jaartje wekelijks hanteren, zou ik wellicht meer vorderingen maken dan nu, maar ik heb nu eenmaal verschillende hobby's die ik allemaal wil blijven beoefenen, en fotografie is er slechts eentje van. Op mijn reizen wissel ik zelfs af, eens fotograferen, eens filmen.

Comment

mooi licht op de achtergrond, maar de voorgrond is een beetje te donker, denk ik.
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                              mooi licht op de achtergrond, maar de voorgrond is een beetje te donker, denk ik.
                              Ik weet niet op welke achtergrond je kijkt iegienie, maar het is een wereld van verschil tussen deze bekijken op BD classic dan op zwart.
                              Volgens mij is er in de voorgrond genoeg detail te zien wanneer je op zwarte achtergrond kijkt, en ik vrees dat bij het ophelderen het wat onnatuurlijk gaat lijken.
                              Maar kga toch eens proberen.

Comment

Working...
                              X