Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
- eventjes wachten tot de nonnen voorbij die boom waren zou ze meer prominent in beeld hebben gebracht ( nu vloeien ze nogal samen met die boom ... )
- en wat is de rest van de tekst op het bord ?
groetjes,
Dirk
En na het wachten hadden de kappen samengevloeid met de witte muren ?
Nee, 't Is goed zo.
Lastig om de keuze voor rechtzetten (verticalen) uit te voeren: of de huizen staan
scheef, of het bord staat niet recht.
Een foto met een verhaal die past in je reeks. Deze foto vind ik tot nu toe de beste in deze reeks omwille van het inhoudelijke van de foto. Komen er nog ?
Groeten,
PEMA
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Ik vind de witte kappen van de begijnen tegen die boom juist leuk!
Focus andersom was misschien ook mooi, maar ik vind dit zo specialer omdat het meer de behoefte aan rust benadrukt van de toerist.
Lastig om de keuze voor rechtzetten (verticalen) uit te voeren: of de huizen staan
scheef, of het bord staat niet recht.
Plaatwerker,
't Ja, probleem dat ik regelmatig tegenkom, aangezien ik voor de zoveelste keer niet recht voor het bord stond, maar het eerder wat uit een schuine hoek genomen heb. Maar aangezien het hier over oude huizen gaat, vind ik het persoonlijk niet storend dat ze ook wat schuin staan. Bord zie ik liever rechtstaan
Een foto met een verhaal die past in je reeks. Deze foto vind ik tot nu toe de beste in deze reeks omwille van het inhoudelijke van de foto. Komen er nog ?
Groeten,
PEMA
Pema,
Er volgen er wellicht nog, maar moet eerst voldoende tijd, gepast weer en gepast idee hebben
ook deze bekoort me wel,maar had wel de focus eens andersom gezien
Palac,
Focus anders om zou ook wel iets geven, maar dan werd het voor mij persoonlijk weer eerder een traditioneel plaatje waar ik de begijnen van Brugge voorstelde ...
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
De andere foto's van de reeks heb ik gemist ('k was er even tussenuit), maar deze vind ik alvast geslaagd! Voor mij is dit een heel origineel beeld van het begijnhof... 'k Zou er zelf niet opkomen... Heel goed gezien!
Comment