Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Toch denk ik dat ook hier een kleurzweem in huist(als je wil laat ik het voorbeeld zien hoor) Mooi beeld in de spiegeling, alleen jammer dat de voet iets teweinig ruimte heeft, voor de rest sensueel beeld
Toch denk ik dat ook hier een kleurzweem in huist(als je wil laat ik het voorbeeld zien hoor) Mooi beeld in de spiegeling, alleen jammer dat de voet iets teweinig ruimte heeft, voor de rest sensueel beeld
ja laat het voorbeeld maar eens zien
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Zo zie ik het, en denk zelfs dat je de originele kleur van de bedspanen hiermee benaderd Ook de huiskleur komt beter tot zijn recht en de BH blijft wit, en in de kausen is de huidskleur ook weer egaal zichtbaar zonder blauw. Kijk je in de weerspiegeling, dan zie je het blauw uit de BH mooi verdwijnen. Bedankt voor de mogelijkheid tot het plaatsen ervan
Zo zie ik het, en denk zelfs dat je de originele kleur van de bedspanen hiermee benaderd Ook de huiskleur komt beter tot zijn recht en de BH blijft wit, en in de kausen is de huidskleur ook weer egaal zichtbaar zonder blauw. Kijk je in de weerspiegeling, dan zie je het blauw uit de BH mooi verdwijnen. Bedankt voor de mogelijkheid tot het plaatsen ervan
bedankt voor je bewerking ervan. ziet er idd veel natuurlijker uit
Sony A580 en wat glas.
bedankt voor je bewerking ervan. ziet er idd veel natuurlijker uit
Het is iets eigen aan ons kijksysteem, en je bent niet de enige, want het gebeurt mij vaak ook. Camera ziet het in mono en wij in stereo, daardoor vergissen wij ons nogal eens als we achteraf de kleuren willen terughalen naar het beeld van opname. Daarom maak ik soms meerdere opnamen op hetzelfe moment met verschillende wb. Uiteindelijk ga je vanzelf leren om te previsualiseren en als een camera gaan denken/kijken
Nog steeds teveel blauw in je update, zie mijn voorbeeld Je ziet het aan de kousen, waar de huidskleur normaal doorheen de kousen zichtbaar moet zijn
Excuses als het een beetje vervelend wordt, is zeker niet de bedoeling
Nog steeds teveel blauw in je update, zie mijn voorbeeld Je ziet het aan de kousen, waar de huidskleur normaal doorheen de kousen zichtbaar moet zijn
Excuses als het een beetje vervelend wordt, is zeker niet de bedoeling
heb het nogmaals aangepast en meer krijg ik het niet in lightroom
Sony A580 en wat glas.
heb het nogmaals aangepast en meer krijg ik het niet in lightroom
Denk dat je de witte tinten hebt aangepakt nu Vertrek eens vanuit je origineel in nef, als je het al niet al gedaan hoor. Ik heb het in LR gedaan vanuit je verkleining met het kleurzweem pipet.
Ach, maar als jij dit mooi vindt, wie zijn wij dan verder? Denk ook dat je jouw eigen gevoel de voorrang moet geven verder hoor, zodat het beeld in jouw visie past
Comment