Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xbox ONE: 1 apparaat voor alles



    Ziet er echt uit als het toestel van de toekomst, iets als dit had ik pas verwacht over 5 jaar.
    TV, film, muziek, gaming, internet explorer en nog veel meer op 1 toestel. Dat bovendien vele malen sneller is dan een pc.
    Ben ook zeer blij dat smartglass nu echt zeer handig wordt.

    Wat denken jullie?

    Ik ben al zeker ZEER enthousiast om hem in huis te halen!

    IN het kort (4min): http://www.youtube.com/watch?v=NCtBFOh1aoQ
    Last edited by playerofwar; 22 mei 2013, 12:33. Reden: Korte versie door theverge

  • #2
    Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

    De Xbox kan NOG zo geavanceerd zijn , zolang je aan microsoft moet betalen om online te kunnen gaan /spelen , zal ik er geen halen en trouw blijven aan mijn PS3 ...........
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
      De Xbox kan NOG zo geavanceerd zijn , zolang je aan microsoft moet betalen om online te kunnen gaan /spelen , zal ik er geen halen en trouw blijven aan mijn PS3 ...........
      Ik betaal ongeveer 2.5 euro in de maand, dat is het einde van de wereld nu niet hé...

      Maar aub, geen PS vs Xbox.

      Comment


      • #4
        Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

        Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Ik betaal ongeveer 2.5 euro in de maand, dat is het einde van de wereld nu niet hé...
        .
        Het zijn de kosten ook niet , maar het gaat mij om het principe
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Ik wacht ook nog even op de ps4. Ik heb de Xbox vervangen door een ps3 omwille van bluray. Dat argument is nu weg. Tablet als tweede scherm is book niet mis. Diet deze ook 4k video?

          Comment


          • #6
            Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

            Momenteel nog weinig speciefieke info precies. Ze leggen echt de nadruk op de features. Komende week kan je al het nieuws volgen op je xbox of online.

            Comment


            • #7
              Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

              "vele malen sneller dan PC" is ook weer uit de hoogte gegrepen eh, en idnien het dan toch zo moest zijn zal het niet snel duren eer de consoles weer een heel eind achterop zitten.

              ik wacht ook nog op de PS4, niet dat ik een fanboy ben maar ik heb het gewoon meer voor playstation.
              vind het trouwens eerder teleurstellend watvoor vernieuwing er inzit...

              tv kijken
              internetexplorer
              gamen
              muziek

              niets wat niet in de PS3 zat...

              Comment


              • #8
                Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                Iets als de nieuwe kinect met de speech, gestures, enz alsook snapping, smartglass,... Zijn maar enkele zaken die een PS niet heeft.
                Natuurlijk is de processing power niet hoger dan een pc van 2000 euro en meer, maar opstarten en alles wat het runt is wel sneller door de aanpassingen voor het platform zelf, zoals bij alle consoles. Maar opstarten in 4 secondes was toch indrukwekkend.

                Comment


                • #9
                  Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                  Korte versie van enkele features toegevoegd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                    Mij maakt de opstartsnelheid van het ding niet echt uit... Zolang het online gamen maar een stuk vloeiender enz wordt.. en liefst nog zo weinig mogelijk hacker-beveiliging. Voor zover het mogelijk is natuurlijk.

                    Ik volg enkel de Ps4, heb altijd playstation gehad. Regelmatig Xbox gespeeld bij vrienden, en vond het gewoon mijn ding niet; de controller om te beginnen, en het menu.. plus dan het moeten betalen om online te kunnen spelen.
                    Beiden gewaagd aan elkaar en beiden hun voor en nadelen, wat bij de next gen consoles ook zo gaat zijn. Uniek op hun eigen manier...

                    Nu is het wachten op een officiele prijs... Is die bij de Xbox al bekend?
                    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                    Comment


                    • #11
                      Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
                      De Xbox kan NOG zo geavanceerd zijn , zolang je aan microsoft moet betalen om online te kunnen gaan /spelen , zal ik er geen halen en trouw blijven aan mijn PS3 ...........
                      Om online te spelen op de PS4 moet je nu ook betalen elke maand.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                        De hardcore gamers gaan denk ik meer richting PS4 gaan, daar is een tweedehands game markt nog steeds mogelijk. Bij de Xbox One daarentegen...

                        Ikzelf wacht op de release van de Xbox One, dan ga ik me een 360 aanschaffen tegen bodemprijs. Geen PS3, gewoon omdat de cross-platform games gewoon beter zijn op de 360. En ook omdat Forza 4 me leuker lijkt dan GT5...
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #13
                          Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          Om online te spelen op de PS4 moet je nu ook betalen elke maand.
                          Yep , dat wordt dus geen PS4 voor mij
                          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            En ook omdat Forza 4 me leuker lijkt dan GT5...
                            Forza Horizon is ook echt zot, nog veel toffer dan forza 4 om te spelen. Maar eenmaal je het hebt uitgespeeld (30 uur of zo), is het wat minder leuk dan Forza 4 waarbij je eigenlijk eindeloos kan blijven doorgaan.

                            Hardcore gamers zullen volgens mij toch naar Xbox ONE gaan, want deze kopen meestal de nieuwste games en houden zich niet bezig met tweedehands. Ik ga samen met een 10-tal vrienden een Xbox-ONE kopen, waarvan er ongeveer 6 dus van PS3 naar Xbox gaan. Vooral dat je nu voor beide moet betalen heeft de doorslag gegeven om tezamen de One te kopen. De graphics zullen nu pas echt onmogelijke toppen kunnen bereiken met de hardware van de Xbox, Forza 5 is daar een mooi voorbeeld van. Battlefield en COD lijkt identiek op PS4 en Xbox One. Er zijn niet veel redenen meer om een gaming-pc te kopen als je de nieuwste consoles ziet.

                            Ze brengen ook een nieuwe 360 uit, met hetzelfde design van de One, maar kleiner. Dus 360 zal nog steeds volledig ondersteund worden en er zullen blijven games voor uitkomen!
                            Ik denk dat het een beetje is zoals de Surface RT en de Surface Pro, 1 low-end en 1 high-end.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Xbox ONE: 1 apparaat voor alles

                              Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                              Forza Horizon is ook echt zot
                              Staat ook op mijn lijstje !

                              Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                              Ze brengen ook een nieuwe 360 uit, met hetzelfde design van de One, maar kleiner. Dus 360 zal nog steeds volledig ondersteund worden en er zullen blijven games voor uitkomen!
                              De prijs interesseert me. Wanneer en hoeveel ?
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X