Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio 73

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio 73

    Normaal bestel /koop ik al mijn studiomateriaal in Nederland, is niet alleen goedkoper maar wordt ook zeer snel geleverd en over 't algemeen goede service.

    Nu wou ik in december een nieuwe flitskop + striplicht aankopen en omdat (raar maar waar) het bij Studio 73 in set goedkoper was dan elders (NL) besloten daar mijn aankoop te doen.

    Online gereserveerd en betaald, via mail bevestiging gekregen dat alles op stock was en kon worden geleverd.

    Kwam me goed uit want had mat. pas in jan. nodig.

    Eerst week van jan. mailtje naar Studio 73 met de vraag naar de status van mijn bestelling;
    Antwoord; We wachten nog op de levering van de softbox om de kit compleet te maken. De flitskop (je krijgt van ons een 400A, omdat de 300A ook niet op voorraad is).We verwachten de softboxen binnen dit en een 2-tal weken.
    Met vriendelijke groeten,
    Studio 73 Webshop


    Is nu al de tweede keer dat men mij daar zoiets lapt

    Ondertussen hebben ze wel al een maand mijn centen op hun rekening staan.

    Ik word hier niet vrolijk van
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

  • #2
    Re: Studio 73

    das inderdaad niet fris!!
    zeggen dat op stock is en dan opeens niet
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Studio 73

      da's vreemd want ik heb al meermaals bij S73 besteld en nog nooit slechte ervaringen gehad...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Studio 73

        Ik heb er ook al 2x iets besteld (en ophalen bij foto rubens), telkens zonder problemen. Op zich wel leuk dat ze je ter compensatie een modelletje hoger geven. Wellicht dat je je order wel kan annuleren, denk ik?

        Comment


        • #5
          Re: Studio 73

          Ik heb ook al meerdere keren bij Studio 73 besteld, steeds tot volle tevredenheid.

          Dat je een modelletje hoger krijgt lijkt me alleen maar positief (wellicht ter compensatie op het lange wachten en de foutieve stockmelding).

          Dat dealers afhankelijk zijn van de levertijd van hun toeleveranciers word helaas maar al te vaak vergeten.

          Je kan misschien eens checken met hen of een andere configuratie wel voorradig is?
          Een goede en open communicatie met hen lijkt me de beste optie.

          Comment


          • #6
            Re: Studio 73

            Nog nooit problemen gehad.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #7
              Re: Studio 73

              Geen problemen gehad. Bestel mijn canon 100-400 eergisteren (vrij laat) en ik heb hem vandaag ontvangen. Hoera
              Ik had wel zelf op de site naar de voorraadstatus gekeken (toen nog 20, nu dus 19).

              Je kunt maar pech hebben en zolang op je bestelling moeten wachten .
              mvg Danny

              Comment


              • #8
                Re: Studio 73

                Goh, is niet m'n bedoeling St 73 zwart te maken, maar zou het appreciëren als men mij voorheen gewoon had gezegd dat ik een maand moest wachten bv.

                En ik stel de upgrade idd. op prijs doch het gaat mij wat om het principe

                Zo bestelde ik bij Bartok ooit een lens en werd ik onmiddellijk gewaarschuwd dat dit tss 2 @ 5 weken kon duren, dan houd je daar rekening mee hé

                Een goede en open communicatie met hen lijkt me de beste optie
                Tja, daar zit het hem net "on stock or not on stock, that's the question"
                Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                BD1614BE

                Comment


                • #9
                  Re: Studio 73

                  is waarschijnlijk een foutje geweest in hun stock.

                  Toen ik een keer bij rubens binnen stond te wachten, kregen ze telefoon. blijkbaar stond er op de site dat iets niet meer in voorraad was terwijl de klant het net daarvoor nog had zien liggen in de winkel. en het lag er effectief nog.

                  Toen ik ging kijken voor een nieuwe tas, zou een model kleiner er ook nog geweest moeten zijn, maar was dat niet te vinden.

                  Tot nu toe altijd goeie service gehad, maar soms is er blijkbaar iets mis met hun stockbeheer
                  waarschijnlijk ook weinig aan te doen.
                  hoe meer f**k hoe meer vreugd

                  **=ol

                  Comment


                  • #10
                    Re: Studio 73

                    Nu breekt mijn klomp, Ga ik zaterdag "en passant" langs bij ST 73, koop ik terplaatse een Manfrotto monopod + balhoofd, informeer ik achter mijn bestelling en naar de voorraad voor evt. een 2e studioflits bij te bestellen.

                    Tot zover alles ok. Men raad mij echter aan om online te bestellen.

                    's Avonds dan ook meteen bestelling geplaatst EN betaald. Vandaag melding dat de flistkop toch niet op stock is en ook niet langer verkrijgbaar en met de melding dat ze het bedrag terug zullen overmaken. = laatste nieuw model

                    Voor mij géén ST73 meer Ik bestel terug in NL = tenminste service
                    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                    BD1614BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Studio 73

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                      Ik bestel terug in NL = tenminste service
                      los van hoe vervelend je situatie is maar wat heeft NL & service met elkaar te maken?

                      Mijn GSM is al 2x hersteld geweest en 2x omgeruild door een NL servicecenter en nog steeds heb ik geen fatsoenlijk werkende GSM...

                      Je insinueert bijna dat winkels in Belgie garant staan voor slechte service (beetje kort gesteld wel he)

                      Ik blijf het echter niet snappen... Ik hoor/ervaar niets dan goeds over Studio73 en dan zo iets?
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Studio 73

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                        Tot zover alles ok. Men raad mij echter aan om online te bestellen.
                        Dat snap ik niet hoor, ik heb al héél wat materiaal bij Studio73 in Geel gekocht, en nog geen enkele keer een slecht gevoel gehad.

                        je staat in de winkel en nog vragen ze je online te bestellen ? Wat is dat voor onzin, ik heb al verschillende keren in de winkel besteld, en via telefoon ... merk wel dat ze voor nieuwe klanten altijd betaling op voorhand vragen voordat zijn doorbestellen bij de leverancier.

                        Maar als ik een bestelling plaats dan betaal ik pas als ik het ga afhalen in de winkel, netjes en zoals het hoort ... als ze er dan binnen redelijke termijn niet aan kunnen geraken krijg ik een alternatief wat wel te krijgen is voor dezelfde prijs (waren speciale flits plu's toen) ... vind ik toch een prima service hoor.

                        Moet toegeven dat dit de eerste keer is dat ik Studio73 zoiets hoor, bij Konijn kan ik dit begrijpen, daar kom ik dan ook nooit meer binnen maar van Studio73 vind ik dit verbazing wekkend.

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Studio 73

                          Ik blijf het echter niet snappen... Ik hoor/ervaar niets dan goeds over Studio73 en dan zo iets?
                          Dat is dan ook de reden dat ik daar beginnen kopen ben. Bij het in de winkel zelf kopen heb ik nooit problemen gehad, behulpzaam, vriendelijk enz..

                          Behalve dan die ene keer dat een klant na afrekenen nog zo-nodig jeugdherinneringen moest ophalen met de verkoopster terwijl er nog een rij wachtenden stonden

                          Maar al elke maal dat ik via hun webshop bestel heb ik prijs, lijkt me zowat zoals ze in de warenhuizen doen; artikelen promoten om de klant te lokken en dan, oeps, 't is er niet meer

                          Wat het aankopen/service in NL betreft; daar heb ik dit nog nooit meegemaakt en in België al verschillende keren, vandaar mijn opmerking.

                          Bon, genoeg gal gespuigd, zoals ik al aangaf, voor mij geen ST73 meer doch "happy shopping" aan de tevreden klanten
                          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                          BD1614BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Studio 73

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                            Nu breekt mijn klomp, Ga ik zaterdag "en passant" langs bij ST 73, koop ik terplaatse een Manfrotto monopod + balhoofd, informeer ik achter mijn bestelling en naar de voorraad voor evt. een 2e studioflits bij te bestellen.

                            Tot zover alles ok. Men raad mij echter aan om online te bestellen.

                            's Avonds dan ook meteen bestelling geplaatst EN betaald. Vandaag melding dat de flistkop toch niet op stock is en ook niet langer verkrijgbaar en met de melding dat ze het bedrag terug zullen overmaken. = laatste nieuw model

                            Voor mij géén ST73 meer Ik bestel terug in NL = tenminste service
                            Waarschijnlijk wilde je een Elinchrom kopen en als je goed op de site had gekeken staan bij alle elinchrom producten al een tijdje "This product is not available anymore".

                            Waarschijnlijk gaan ze geen elinchrom producten meer verkopen
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Studio 73

                              Waarschijnlijk wilde je een Elinchrom kopen en als je goed op de site had gekeken staan bij alle elinchrom producten al een tijdje "This product is not available anymore".

                              Waarschijnlijk gaan ze geen elinchrom producten meer verkopen
                              Nop, ben tegen alle commentaren in een FE -fan ging om de TE-..A serie
                              Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                              BD1614BE

                              Comment

                              Working...
                              X