Heeft iemand van jullie ervaring met het volgende.
Ik heb een Samsung televisie bij Saturn gekocht, met 5 jaar extra garantie.
Samsung heeft de policy als er 3 of meer interventies voor de tv nodig zijn, dan wordt overgegaan naar een creditregeling waarbij je bij de dealer een nieuwe Samsung kan kiezen.
Echter ... je hebt als klant geen inzeg, noch in akoord met deze procedure, noch op voorhand inzage op de creditwaarde die je krijgt. Ecare verwijst mij door naar Samsung, Samsung blijft doofstom de regel herhalen en zegt dat de dealer de waarde bepaalt. Naar de dealer moet ik nog toe voor meer info. Hallucinant was wel dat ecare gewoon maar een afspraak maakte voor de technieker en niet eens meldde dat het toestel zou weggenomen worden (je zit dan ZONDER tv) en niet vervangen of hersteld meer zou worden. Dat kreeg ik pas te horen na goed doorvragen over de afspraak met de technieker.
Mijn toestel is gekocht in 2010 en ik heb er toen net geen 1000 euro voor betaald. Met extended garantie kwam ik goed over de 1000 euro.
Heeft iemand van jullie al eens te maken gehad met zo'n procedure en was dat tot uw tevredenheid ? Ik wil namelijk niet afgescheept worden met een toestel van half de aankoopwaarde terwijl ik maar net in mijn extended garantieperiode zit of zelfs nog niet.
Ik heb een Samsung televisie bij Saturn gekocht, met 5 jaar extra garantie.
Samsung heeft de policy als er 3 of meer interventies voor de tv nodig zijn, dan wordt overgegaan naar een creditregeling waarbij je bij de dealer een nieuwe Samsung kan kiezen.
Echter ... je hebt als klant geen inzeg, noch in akoord met deze procedure, noch op voorhand inzage op de creditwaarde die je krijgt. Ecare verwijst mij door naar Samsung, Samsung blijft doofstom de regel herhalen en zegt dat de dealer de waarde bepaalt. Naar de dealer moet ik nog toe voor meer info. Hallucinant was wel dat ecare gewoon maar een afspraak maakte voor de technieker en niet eens meldde dat het toestel zou weggenomen worden (je zit dan ZONDER tv) en niet vervangen of hersteld meer zou worden. Dat kreeg ik pas te horen na goed doorvragen over de afspraak met de technieker.
Mijn toestel is gekocht in 2010 en ik heb er toen net geen 1000 euro voor betaald. Met extended garantie kwam ik goed over de 1000 euro.
Heeft iemand van jullie al eens te maken gehad met zo'n procedure en was dat tot uw tevredenheid ? Ik wil namelijk niet afgescheept worden met een toestel van half de aankoopwaarde terwijl ik maar net in mijn extended garantieperiode zit of zelfs nog niet.
Comment