Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy Tab GT-P7500: Wi-Fi problemen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung Galaxy Tab GT-P7500: Wi-Fi problemen...

Ik lig hier met een bovengenoemde tablet, maar ik krijg die maar niet aan de praat.
    Onder "Draadloos en netwerken" detecteert ze wèl de router, maar een internetverbinding komt nooit tot stand. Het blijft beperkt tot "IP-adres ophalen"

Het betreft een Belkin router, de N1. Ik heb 'm al gerest met het knopje achteraan, ik heb 'm al terug naar de fabrieksinstellingen gezet via de nstellingen in mijn brouwser (http://168.etc.), maar niks werkt. Ik heb zelf een poging gedaan om het te doen via onbeveiligd netwerk of zo. Zèlfs dan lukt het niet.

Kan iemand mij helpen??
    Ik begin sterk te denken aan een iPad...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Samsung Galaxy Tab GT-P7500: Wi-Fi problemen...

't Lijkt er op dat de DHCP server van je router geen ip-adres (meer) uitdeelt, misschien is er maar een beperkte reeks ip-adressen ingesteld en zit je nu aan het maximum. Het is maar 1 mogelijke oorzaak.

Een iPad kan daar niets aan veranderen
    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Euh... Dat klinkt als Latijn voor mij...
      Wat zou een oplossing kunnen zijn?
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Heb je eventueel ook een laptop waar je wél mee op internet kan ? Zoja, dan moet je het probleem al niet meer bij je router gaan zoeken...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Laptop, MacBook en iPhone gaan probleemloos op internet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Laptop, MacBook en iPhone gaan probleemloos op internet...
            Om op de post van Kartix verder te gaan : als je enkel en alleen met de galaxy tab probeert online te gaan (maw macbook en iphone zijn uitgeschakeld), lukt het dan ?

Trouwens, 3 toestellen op één router lijkt me niet zoveel. Hier thuis hangt er aan één router een iMac met kabel, een WAP met daarop een PC laptop, Blackberry smartphone en een iPad, allemaal tegelijkertijd en probleemloos op internet...
            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Lukt ook niet als er eentje is uitgeschakeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                Heb je eventueel ook een laptop waar je wél mee op internet kan ? Zoja, dan moet je het probleem al niet meer bij je router gaan zoeken...
                Ahhh neen?
                En als er op mac-address gefilterd wordt, dan kan de ene pc toch toegang hebben en de andere niet?
                Maar daar zijn nog mogelijkheden natuurlijk.
                Last edited by VerSeg; 11 juni 2012, 01:38.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ik denk er trouwens over na de tablet terug van de hand te doen. Niet echt omwille van bovenvermeld probleem (want dat zal wel opgelost geraken), maar vooral omdat ik gewoon spijt heb tòch geen iPad te hebben. Qua compatibeliteit met iPhone en MacBook. Het stoort me vooral dat ik de reeds aangeschafte apps voor mijn iPhone niet gewoon op die tablet kan plaatsen...

Comment

Nog even vermelden dat het naar mijn bescheiden mening weldegelijk om een probleem met mijn router zal gaan, want ik heb 't gisteravond nog geprobeerd op een Telenet Hotspot, in een benzinestation, en daar had ik wèl onmiddellijk internetverbinding...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Ahhh neen?
                      En als er op mac-address gefilterd wordt, dan kan de ene pc toch toegang hebben en de andere niet?
                      Maar daar zijn nog mogelijkheden natuurlijk.
                      Verseg, de man die ALLES weet. Ongelooflijk toch, jouw kennis. Ontzagwekkend !
                      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Mensen, allen bedankt.
                        De eventuele tips waren eigenlijk overbodig, want ik heb net besloten toch die tablet terug te verkopen. Ik zal wel ietsje verlies doen na 3 dagen en iets moeten opleggen voor een iPad, maar dan kan ik tenminste wel de apps die ik reeds heb gekocht voor mijn iPhone ook op de iPad gebruiken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Verseg, de man die ALLES weet. Ongelooflijk toch, jouw kennis. Ontzagwekkend !
                          Bespeur ik hier een lichte vorm van sarcasme?

Ik denk dat je het mis hebt. Je hebt hier nogal wat mensen die niet gehinderd worden door enige kennis (of in elk geval die indruk wekken ze), meestal diegenen die zomaar wat roepen in de hoop dat hun antwoord goed is.

Aan de andere kant zijn mensen die wat verstandiger zijn, die vaak alleen antwoorden op die onderwerpen waar ze echt iets vanaf weten. Dan lijkt het voor jou misschien alsof ze ALLES weten, maar dat is schijn - ze zijn alleen wat selectiever met hun antwoorden. Maar de kans dat ze het bij het rechte eind hebben is dan toch wel veel groter.

Comment

Working...
                          X