Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

    Beste,

    Ik wil mijn eerste macbook pro gaan kopen i.v.m. fotobewerking.
    Helaas ben ik niet zo heel thuis in de computerwereld en ik kan niet ontdekken of er al een nieuwste versie uit is.
    Op sommige websites lees ik dat de nieuwe macbook pro in oktober 2013 is uitgekomen, en op andere websites lees ik weer pas in de herfst 2014?
    Weet iemand van jullie dit en hoe kan ik zelf zien of het de nieuwe versie betreft?
    Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

  • #2
    Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

    Wat er uit gebracht is, is in vele gevallen nog niet wat verkrijgbaar is. (Klik)
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

      De versie die nu in de winkel ligt is de laatste, volgend jaar komt er een andere
      en het jaar daarop komt er weer een andere !
      Nu is het nog een goed moment om te kopen !

      Met vriendelijke groeten, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Wat er uit gebracht is, is in vele gevallen nog niet wat verkrijgbaar is. (Klik)
        Wanneer zou deze dan te koop zijn? Of is dat nog niet bekend?
        Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

        Comment


        • #5
          Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          De versie die nu in de winkel ligt is de laatste, volgend jaar komt er een andere
          en het jaar daarop komt er weer een andere !
          Nu is het nog een goed moment om te kopen !

          Met vriendelijke groeten, Jeff C.
          Wordt dit elk jaar weer vernieuwd? (Zoals je merkt heb ik er niet veel verstand van)
          Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

          Comment


          • #6
            Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

            Dan maar de vraag 15-inch: 2,0-GHz Retina-display of 15-inch: 2,3-GHz Retina-display

            Natuurlijk wel weer even 500 euro duurder, maar ik lees wel dat er veel meer in zit aan geheugen etc.
            Dan zou je denken dat het in verhouding beter is om de 2,3 versie te kopen. Die zal langer up to date zijn? Of zie ik dat verkeerd?
            Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

            Comment


            • #7
              Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

              Vandaag is er een korting van 101€ op alle Mac's.

              De nieuwste zijn de retina modellen.

              Comment


              • #8
                Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Vandaag is er een korting van 101€ op alle Mac's.

                De nieuwste zijn de retina modellen.
                De vorige ook al hoor .
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #9
                  Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                  Ik las dat de nieuwste versie in December uit komt:

                  De nieuwe Mac Pro is het ultieme werkstation, met de krachtigste chip van Apple ooit en enorm veel mogelijkheden om uit te breiden via PCIe.


                  Misschien een stomme vraag, hoe herken ik in een winkel straks of het de "oude" versie is of de nieuwste.
                  Ik ben geen kenner, dus ben een makkelijk prooi om een "oude" in de schoot geworpen te krijgen ben ik bang.
                  Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

                  Comment


                  • #10
                    Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vin1 Bekijk bericht
                    Ik las dat de nieuwste versie in December uit komt:

                    De nieuwe Mac Pro is het ultieme werkstation, met de krachtigste chip van Apple ooit en enorm veel mogelijkheden om uit te breiden via PCIe.


                    Misschien een stomme vraag, hoe herken ik in een winkel straks of het de "oude" versie is of de nieuwste.
                    Ik ben geen kenner, dus ben een makkelijk prooi om een "oude" in de schoot geworpen te krijgen ben ik bang.
                    Ik denk dat de nieuwe Mac Pro de enige Mac is waarvan je METEEN ziet dat het over het nieuwe model gaat
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vin1 Bekijk bericht
                      Ik las dat de nieuwste versie in December uit komt:

                      De nieuwe Mac Pro is het ultieme werkstation, met de krachtigste chip van Apple ooit en enorm veel mogelijkheden om uit te breiden via PCIe.


                      Misschien een stomme vraag, hoe herken ik in een winkel straks of het de "oude" versie is of de nieuwste.
                      Ik ben geen kenner, dus ben een makkelijk prooi om een "oude" in de schoot geworpen te krijgen ben ik bang.
                      Dragen de laatste nieuwe niet de naam Macbook air ?
                      Last edited by Guest42; 29 november 2013, 12:41.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vin1 Bekijk bericht
                        Wanneer zou deze dan te koop zijn? Of is dat nog niet bekend?
                        Vin 1, onderaan de pagina staat een telefoonnummer die gratis is.
                        Wilt u meer weten dan is een 'belleke' toch rap gebeurd, niet?
                        Of stap anders eens een Easy-M winkel in de buurt binnen.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Of stap anders eens een Easy-M winkel in de buurt binnen.
                          Hier zijn dat tegenwoordig Lab9 winkels Luc.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                            Nieuwste generatie MB Pro retina is nog geen twee maand op de markt (allemaal retina nu, behalve de 13" nog te verkrijgen zonder retina) hebben de Intel HD 5100 graphics, de vorige generatie had de HD4000, volgens mij te zwak om een retinascherm aan te sturen. Laat je dus niet verleiden tot een afgeprijsd model van de vorige generatie, de korting die ze aanbieden is sowieso belachelijk...
                            Let op : mocht je dit nodig hebben, geen enkele Apple laptop beschikt nog over een optische drive, met uitzondering van het instapmodel van de 13" MB Pro (1280x800 res).
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #15
                              Re: Macbook Pro ? Wat is de nieuwste versie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Let op : mocht je dit nodig hebben, geen enkele Apple laptop beschikt nog over een optische drive, met uitzondering van het instapmodel van de 13" MB Pro (1280x800 res).
                              Heb ik ook opgemerkt, dwz dat je voor het grotere opslagwerk sowieso een externe HD nodig hebt, tenzij je een 1TB Flashopslag de moeite vindt, maar die kost dan ook +500€. Snelheid gaat dus blijkbaar voor comfort.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X