Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Lotto gewonnen Theokus?
Eerst ne frigo, dan een kookfornuis erbij, potten en pannen vernieuwen om op je nieuw fornuis te gebruiken en nu...ne nieuwe frietpot..
Allée 't ware je gegund hoor
Ik heb in elk geval geen ondervinding met die frietmachine.
Tot het tegendeel bewezen wordt, geloof ik niet dat er even lekkere friet gaat gemaakt worden in dat nieuw machien, tegenover op grootmoeders wijze (ossevet).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
De Lotto gewonnen Theokus?
Eerst ne frigo, dan een kookfornuis erbij, potten en pannen vernieuwen om op je nieuw fornuis te gebruiken en nu...ne nieuwe frietpot..
Allée 't ware je gegund hoor
Ik heb in elk geval geen ondervinding met die frietmachine.
Tot het tegendeel bewezen wordt, geloof ik niet dat er even lekkere friet gaat gemaakt worden in dat nieuw machien, tegenover op grootmoeders wijze (ossevet).
Ik iets winnen?
Die zaken voor de keuken waren echt nodig.
Ik had geen keuze.
Mijn garderobe heb ik ook uit noodzaak moeten uitbreiden
De eerste schijf van de reparatie van het dak zat gisteren in de bus.
(maar ja, dat wisten we)
De vaste kosten.... zal je ook wel kennen.
En dat "nieuw machien" laat ik schoon staan in de winkel.
Ik zal maar best gewoon doen
Wij hebben die air fr.....en is zeer goed, met verse bintjes en een lepeltje olie ongeveer 15 min en klaar is kees. kan ook diepvries kan ook maar iets minder gezond.
voor de rest is het lekker en krokant,
over kleur en smaak is er geen discussie
je kan oer ook broodjes in bakker, alvast smakelijk met de feesten
Wij hebben die air fr.....en is zeer goed, met verse bintjes en een lepeltje olie ongeveer 15 min en klaar is kees. kan ook diepvries kan ook maar iets minder gezond.
voor de rest is het lekker en krokant,
over kleur en smaak is er geen discussie
je kan oer ook broodjes in bakker, alvast smakelijk met de feesten
Een van mijn broers heeft onlangs ook zo'n apparaat gekocht waarmee je frieten kan bakken met heel weinig olie.
Volgens hem duurt het heel lang om je frietjes te bakken.
Ik heb donderdag een nieuwe frietketel gekocht bij den Aldi, bij de vorige stonden er geen streepjes meer bij de knop van de thermostaat, het was een beetje gokken als je die op een bepaalde temperatuur wou zetten...
Hier ook ongeveer een jaar de Seb Actifry in huis.
We nemen steeds verse frietjes en dat duurt ongeveer 25 minuten om 1 kilo lekkere frietjes te bakken.
Je moet wel effe wennen aan de smaak, beetje met tijd spelen en de soort van aardappelen goed uitkiezen.
We eten 1 keer in de week frietjes en zijn super tevreden van het toestel, ook bijna geen geurhinder.
Hier ook ongeveer een jaar de Seb Actifry in huis.
We nemen steeds verse frietjes en dat duurt ongeveer 25 minuten om 1 kilo lekkere frietjes te bakken.
Je moet wel effe wennen aan de smaak, beetje met tijd spelen en de soort van aardappelen goed uitkiezen.
We eten 1 keer in de week frietjes en zijn super tevreden van het toestel, ook bijna geen geurhinder.
Probeer een keer kroketten
Je zou dus beter voeding voor de oven aanschaffen, heb ik gisteren nog gelezen
als een reactie van een paar gebruikers.
Het gaat idd. Filip ook om de smaak en de kleur.
Iemand zei dat de kroketten "er niet uit zien" maar ze smaken wel goed
Je kan ook twee verschillende soorten eten klaar maken in één keer.
Je zou ook wat moeten zoeken met de tijden en de temperaturen.
Maar ja dat is met alles zo: je moet het toestel leren kennen
Die Seb kan ok zijn als je met 2 of 3 bent, maar het duurt minstens 25-30 min om je frieten klaar te krijgen.
Een tweede beurt bakken zit er niet in, anders is de biefstuk koud.
Comment