Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

    Hey,

    Heeft er iemand ervaring met Carrefour Mobile (vroeger 1-Mobile)? De laatste tijd bel ik wat vaker en ik zou willen overschakelen, maar ik ben op zoek naar addertjes onder het gras. Andere goedkope suggesties welkom! Liefst met 'één' tarief ipv piekuur/daluur. MMS, GPRS, ... heb ik allemaal niet nodig

    Groeten, Stijn
    about.me/stijnv

  • #2
    Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

    Indien Telenet klant: Telenet Mobile

    Indien je regelmatig kan (of moet) GSM 'en naar vaste lijnen: http://www.simyo.be/nl/home

    Jim Mobile schijnt ook niet slecht te zijn.

    Als je zéér veel belt: vaste lijn Telenet
    Last edited by nete; 28 april 2009, 21:10.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

      Bedankt voor de tip .

      Ze zijn wel iets duurder voor mobiele nummers en sms'en, maar tarifiëring per seconde staat mij dan weer wel aan .
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Als je zéér veel belt: vaste lijn Telenet
        Nogal moeilijk in je wagen of in de trein.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Nogal moeilijk in je wagen of in de trein.
          Daarom ook de .
          Last edited by nete; 29 april 2009, 21:46.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

            En Aldi Talk?

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

              Ze zijn allemaal aan mekaar gewaagd en doorgaans véél goedkoper dan de grote 2 (beetje zoals bij de banken ).
              Simyo wint het pleit wel als je regelmatig moet (of kan) bellen naar vaste lijnen.
              5 cent per minuut is echt wel goedkoop. En in de praktijk valt het voor mij nog wel mee met het aantal vaste lijnen in mijn correspondentenkring.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

                Ben ooit bij Simyo geweest.
                Nadeel is dat alles via het internet moet. Normaal voor een kaart aan te vragen of op te laden geen probleem.

                Maar toen konden we ineens niet meer bellen. Bellen kan je niet, ergens naar toe ook niet. En de Email die ik via de site verstuurde kwam terug met reden "onbestaand Email adres". Daar sta je dan.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  En Aldi Talk?

                  Grtz, RF
                  Is inderdaad ook een optie, bellen naar andere Aldi Talk gebruikers is spotgoedkoop, maar momenteel voor mij niet zo belangrijk. Zelfde netwerk als Carrefour Mobile (Base) en vergelijkbare tarieven.

                  Omdat je niet online kan herladen (zowel bij Aldi Talk als Carrefour Mobile) heb ik een mailtje gestuurd om te vragen hoe lang een gekochte herlaadkaart geldig blijft. Als dit vrij lang is dan kan ik altijd een 'reserve' op zak hebben, en zal ik waarschijnlijk naar een van de twee overstappen. Aangezien ik weinig naar vaste lijnen bel met mijn GSM (bel gratis naar andere vaste lijnen met de telefoon thuis) is Simyo minder interessant.
                  about.me/stijnv

                  Comment


                  • #10
                    Re: goede/slechte ervaringen met Carrefour Mobile

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                    Aangezien ik weinig naar vaste lijnen bel met mijn GSM (bel gratis naar andere vaste lijnen met de telefoon thuis) is Simyo minder interessant.
                    Klopt misschien omdat het nu een dure zaak is. Als ik of mijn vrouw thuis ben en de andere niet, dan belt de andere altijd met de Simyo GSM naar de vaste lijn thuis.
                    Zo'n gewoonte kweek je vlug hoor.
                    In mijn GSM telefoonlijst staan bij al mijn correspondenten (indien voorhanden) het GSM- en het vast nummer.

                    Thuis gebruik ik uiteraard nooit de GSM om een andere vaste lijn te bellen.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment

                    Working...
                    X