Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een lichte ergernis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een lichte ergernis

    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    iedereen bedankt voor de reacties.
    maar het probleem blijft.
    Mijn gebruikersinstellingen staan zoals op de screenshot van LesC. (GMT +1 en automatische zomertijdcorrectie)
    Heb net mn cookies en cache geledigd.

    Je bent niet de enige, bij mij hetzelfde, Firefox 5 met Windows 7.

    Comment


    • #17
      Re: Een lichte ergernis

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Het sleutelwoord is uitgelogd. Net even zelf uitgelogd, en onmiddellijk krijg je GMT+2. Maar log je opnieuw in, verandert het naar GMT+1, omdat je dat in je persoonlijke settings zo hebt aangegeven.
      Ik zou hier graag ook eens de input van iemand als Sultana zien, die de halve wereld afreist. Pas jij je klok aan wanneer je "op verplaatsing speelt"?
      Je redenering klopt niet, waarom moet de tijd +2 staan als men niet ingelogd is????
      zijn de bezoekers hier mss van Botswana of is de site daar geplaatst????

      Al dan niet in/uitgelogd de tijd is +1 niks anders
      belgium = België; dus is ook onze tijd die telt.

      Last edited by foto4fun; 13 november 2011, 07:01. Reden: Nog iets toegevoegd
      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

      Comment


      • #18
        Re: Een lichte ergernis

        Nou nou, echt vriendelijk kan ik je niet noemen. Alsof een en ander aan mij ligt.
        Wie zegt dat de server waarop BD draait in België staat? Heb je daar al eens over nagedacht?
        Het enige dat ik eraan kan doen, is dit melden aan de admin, maar dit lijkt me, zoals boven reeds gezegd, zo'n non-issue...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Een lichte ergernis

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Wie zegt dat de server waarop BD draait in België staat? Heb je daar al eens over nagedacht?
          IP2country zegt:
          Country Name: BE - Belgium
          Reverse Lookup: www.belgiumdigital.com
          Flagfox zet een Belgisch vlaggetje in de URL balk, het is dus duidelijk waar de server staat
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #20
            Re: Een lichte ergernis

            OK, dat weten we dan ook weer!
            Nu 'ns horen wat een admin hierover kan vertellen...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #21
              Re: Een lichte ergernis

              Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Een lichte ergernis

                Dank om die link nog eens op te graven, Bouk. Als er intussen niets veranderd is, staat de server dus in Diegem.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #23
                  Re: Een lichte ergernis

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Dank om die link nog eens op te graven, Bouk. Als er intussen niets veranderd is, staat de server dus in Diegem.
                  Sitehosting.be zit in Merelbeke, of de server(s) daar ook fysiek staan...??? Er zitten 5 domeinen op de server (zelfde IPadres 195.255.164.126):
                  belgiumdigital.be
                  belgiumdigital.com
                  belgiumdigitallite.be
                  belgiumdigitallite.com
                  belgiumdigitallive.be
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Een lichte ergernis

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    log eens uit (en refreshen). dan wordt het GMT+2
                    Bij mij toch.
                    Als je uitlogt en refresht staat er inderdaad GMT+2 maar als je zoals je in de eerste post aanhaalt uitlogt + opnieuw inlogt, dan staat het terug juist.
                    En mits je hier toch niets kan posten zonder in te loggen, is alles altijd correct.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Een lichte ergernis

                      Denk dat het zou moeten zijn opgelost. Het gewoon even vragen is voldoende hoor

                      En om alle speculaties te vermijden:

                      - Server staat inderdaad in Belgie
                      - Klok op server staat steeds correct
                      - Timezone op server staat ook steeds correct (TZ='Europe/Brussels')

                      Het probleem is het wisselen van zomertijd/wintertijd.
                      De server gaat daar (uiteraard) perfect met om, maar de forumsoftware niet (toch niet automatisch).
                      Voor ingelogde gebruikers telt het probleem niet, omdat deze de instelling bepalen in hun profiel.

                      Sven
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Een lichte ergernis

                        Bedankt voor je reactie, Sven. Daarmee is dit probleem ook alweer van de baan!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #27
                          Re: Een lichte ergernis

                          Hoera ! dankuwel !
                          Ik bekijk het forum ook dikwijls zonder ingelogd te zijn, en dan moest ik steeds de tijd gaan omrekenen om te zien of de reacties op de topics al dan niet recent waren.
                          En in rekenen ben ik al geen krak.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Een lichte ergernis

                            Heb mij vandaag geërgerd aan het feit dat ik net voor ik iets wou kopen, op de laptop wou gaan kijken wat het artikelnummer was of zo en dat er dan net een update begint te lopen (Windows), doemetoch ...
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #29
                              Re: Een lichte ergernis

                              Jouw ergernis is wel helemaal tijd gerelateerd.
                              Windows update : ......Deze bewerking kan even duren..... ....... Schakel de computer niet uit..... De PC wordt verschillende keren opnieuw opgestart......
                              Toch succes gewenst!
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Een lichte ergernis

                                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                Jouw ergernis is wel helemaal tijd gerelateerd.
                                Dat kan men na bijna 7 jaar wel zeggen. [emoji16]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X