Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 5 6 7 8 9
Weergegeven resultaten: 201 t/m 221 van 221

Discussie: Basta terug nodig

Standaard Re: Basta terug nodig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Misschien in de toekomst die keuze maken (kan dit wel bij Coolblue ? ga ik even nakijken), dan moet ik al niet naar die debiele "tracking" melding kijken..
    Natuurlijk, kan dit bij Coolblue. Mijn Brusselse kruidenier weet ondertussen dat de pakjes in de blauwe doos voor mij zijn .
    (Coolblue is in Brussel nog niet zo goed gekend)
    PS je krijgt een mail als het pakje is afgeleverd. (en dit gaat behoorlijk snel. ik denk zelf dat er een speciale ronde is om de postpunten te bedelen)

@ Verseg: je WIL gewoon niet begrijpen wat ik bedoel.
    Jawel nete ... klagen, klagen, klagen, ...
    Wat moet uw leven saai zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Jawel nete ... klagen, klagen, klagen, ...
    Wat moet uw leven saai zijn.
    Saai ? Ik amuseer me rot. Maar ik blijf een beetje kritisch.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

"bpost heeft je pakje ontvangen en overhandigt het aan de postbode. Je postbode zal het afleveren vandaag tussen 08:00 en 17:00 uur op het door jou gekozen adres."

Ben benieuwd (want dat vertelden ze zaterdagmorgen ook...)

Edit: "normaal" levert bpost hier altijd (ja Verseg: altijd) tussen 10 en 12 uur. Even gaan kijken naar de status in het sublieme trackingsysteem: staat nog altijd op de zin hierboven, dus nog niet eens "onderweg naar jou".

Ofwel loopt het weer in het honderd, ofwel belt de bezorger hier binnenkort aan, wat dan betekent dat men het sublieme trackingsysteem niet eens actualiseert...

Blijf benieuwd.

Edit: 17u07, niemand gezien van Bpost, al 18 uur dat het ging geleverd worden. Status was nog altijd dat het pakket door Bpost "verwerkt" wordt en "overhandigt is aan de postbode" en "vandaag 24 september wordt afgeleverd tussen 8 en 17 uur.
    Rond 16 uur eens geprobeerd om Bpost te bellen voor info: tja, direct na te taalkeuze het hatelijke "wegens onverwachte drukte" loopt de wachttijd op. Maar wel binnen de seconde een SMS met de melding dat ik de nodige info kan vinden op de tracking pagina. Da's dus letterlijk de klant vierkant in het gezicht uitlachen: waarom zou ik bellen als ik ook maar enige zinnige info kon vinden op hun debiele tracking-site ?

Dan maar Coolblue gebeld, chapeau voor hun klantgerichtheid: even status nagekeken bij Bpost en direct gezorgd dat mijn betaling intern overgeboekt wordt naar de "winkelrekening" zodat ik morgenochtend de tablet kan afhalen in de winkel.

17u30: Maar er bestaan nog wonderen: de "tracking" is aangepast: Onze verontschuldigingen, je pakje zal een dag later geleverd worden ten gevolge van een intern probleem.
    Dat komt men me dus melden na 18 uur "gijzeling"... En waarom zou ik ze nu wel moeten geloven ?
    Enfin, Coolblue heeft het fijntjes opgelost en ik zal dus misschien een tweede tablet moeten weigeren.

@Verseg: jij verdient echt een standbeeld in de hoofdzetel van Bpost om zo'n onding dat zij (en gij) tracking noemen te blijven ophemelen.
    Maar ik hoor je al afkomen: "je gaat je tablet nu ook maar dezelfde dag thuis hebben". Kan kloppen, als het derde keer goeie keer zou zijn bij Bpost.
    Ik hou je op de hoogte
    Laatst gewijzigd door nete; gisteren om 16:53
    BD0473BE / www.nete.be

Ben curieus of je die van de winkel mee krijgt zonder een tweede keer te moeten betalen.

En toch straf dat net jij weer een probleem hebt hé.
    Ze doen dat vermoedelijk met opzet om uw verhalen te kunnen lezen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ben curieus of je die van de winkel mee krijgt zonder een tweede keer te moeten betalen.
    Wordt vanavond door Coolblue intern geregeld.

En IK heb in feite geen probleem, voor mij mocht die tablet eind van de week komen op voorwaarde dat ze op hun wondertracking niet constant "leugens" staan verkopen. (en het 9 uur venster misschien een ietsie pietsie kleiner maken).
    Die tablet is dus nu al drie keer "aan de postbode overhandigd", misschien staan ze hier morgen met 3 tablets.

Trouwens, dit is de eerste keer dat ik een probleem heb met een CB levering, maar dat belet me niet om die Bpost tracking hoe langer hoe meer een onding te noemen.
    Laatst gewijzigd door nete; gisteren om 20:17
    BD0473BE / www.nete.be

En blijkbaar ook de eerste keer dat je geen probleem hebt met de helpdesk van CB

Maar we weten het ondertussen al wel hoor ... geen reden dat honderd keer te herhalen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    En blijkbaar ook de eerste keer dat je geen probleem hebt met de helpdesk van CB
    CB heeft een schitterende helpdesk, ze moeten enkel wel bereikbaar zijn en dat lijkt na een half jaar "crisis" terug te verbeteren.
    BD0473BE / www.nete.be

Oei ... crisis.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    Wacht maar, dat kan snel veranderen ... het vallen van het blad begint.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

En de "tracking" soap blijft duren:

8u31: Onze verontschuldigingen, je pakje zal een dag later geleverd worden ten gevolge van een intern probleem.

Tja, zéér duidelijk, behalve "een dag later", daar kunnen ze nog alle kanten mee uit.
    Jaja, het stond er gisterenavond al, maar stel dat ik dan even niet gekeken heb, dan weet ik vanmorgen niet eens of ze vandaag of morgen bedoelen.
    Tenslotte is mijn nieuwe 9 uur gijzeling al 40 minuten aan de gang.

Het probleem is misschien dat de baan waar onze verkaveling op uit komt wegens vernieuwing fietspad voorlopig éénrichtingsverkeer is. Ze moeten dan even een 500m de gemeentegrens met Oostakker oversteken om in de juiste richting die straat in te kunnen rijden en wie weet staat daar een formeel verbod op van hogerhand

Seffens de tablet een keer gaan halen zie in de Coolblue winkel...

Edit: na drie volle dagen staat om 8u57 de status op "onderweg naar jou" tussen... 8 en 17 uur
    Laatst gewijzigd door nete; vandaag om 07:58
    BD0473BE / www.nete.be

13. Standaard Re: Basta terug nodig

Zeg Nete, als je dan toch je tablet in de winkel haalt hou dan geen rekening met met de post. Laat ze gewoon het pakket terugsturen naar CB. Je hoeft toch niet mee naar de tracking te kijken?
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

Hoezo, dan worden wij toch niet meer actueel op de hoogte gehouden van het falen van Bpost? Interessant leesvoer

Jaja, het stond er gisterenavond al, maar stel dat ik dan even niet gekeken heb, dan weet ik vanmorgen niet eens of ze vandaag of morgen bedoelen.
    Zo uit zijn om elke minuut dat iets niet naar uw zin is aan te klagen en dan niet kijken?
    Maar ik snap het, je hebt hier zoveel tijd nodig om alles te typen dat je bijna geen tijd meer hebt om naar die tracking te kijken.

Tenslotte is mijn nieuwe 9 uur gijzeling al 40 minuten aan de gang.
    Moeten we iemand verwittigen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Zeg Nete, als je dan toch je tablet in de winkel haalt .../...
    Daar komt later het volgende verhaal wel over ... zo hebben we deze winter wat te lezen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Zeg Nete, als je dan toch je tablet in de winkel haalt hou dan geen rekening met met de post. Laat ze gewoon het pakket terugsturen naar CB. Je hoeft toch niet mee naar de tracking te kijken?
    Was het maar zo simpel... Bij Coolblue heeft de boekhouding toch nog geen tijd gevonden om de betaling over te zetten, dus kreeg ik de klaarliggende tablet enkel mee als ik ze nog eens betaalde. Daar heb ik voor bedankt.
    Als het wonder geschiedt en Bpost levert toch dan kunnen ze bij CB die betalingsswitch nog maar eens terugdraaien...
    Wat loert daar om de hoek ? Kafka ?
    BD0473BE / www.nete.be

18. Standaard Re: Basta terug nodig

Was het maar zo simpel... Bij Coolblue heeft de boekhouding toch nog geen tijd gevonden om de betaling over te zetten, dus kreeg ik de klaarliggende tablet enkel mee als ik ze nog eens betaalde.
    Verwacht je echt van een bedrijf dat ze nadat ze een tablet opgestuurd hebben ze ook nog eens GRATIS één gaan meegeven? wat als achteraf blijkt dat je de eerste niet terugstuurt?

BTW, jaren terug verwachte ik een CB pakje dat door de postbode gebracht moest worden. 3 personen thuis, werkende bel maar niets gehoord. Ongeveer op het tijdstip dat de postbode meestal komt kijk ik in de bus waar ik een "niemand thuis" briefje vond. Tweet naar de post gestuurd en naar het postkantoor geweest (500m) en sindsdien geen problemen meer. Ik ga er van uit dat men zo'n klacht redelijk serieus neemt. Grotere pakketten komen natuurlijk met een aparte auto en die zijn niet altijd van hetzelfde kantoor (soms lokale postkantoor, soms Aalst).

Ik zou in elk geval de tracking in't oog houden

BTW2. Je moet echt dikwijls naar de trackingpage kijken. Zondag bestellingen gedaan, tracking gaf gisteren om 7u Eindhoven aan, 's namiddags om 16:30 Brussel. Vanmorgen om 3:45 en 6.30 Vertrokken en weer aangekomen in Brussel . Aangezien er "eind van de dag" stond voor levering had ik na 8u30 niet meer gekeken tot om 10:20 gebeld werd aan de deur... Pakket was om 9u10 vertrokken met de koerier die een goed uur later al hier was. Dit alles bij DHL.
    Benieuwd voor morgen waar (weer) volgens DHL (.de) mijn pakket om 2:40 in Keulen verwerkt wordt (Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.) Waarschijnlijk zal het eerst naar Brussel gaan vannacht en hopelijk morgen of overmorgen in de loop van de dag levering zoals beloofd (ongeveer 3 dagen).

Met de massa pakjes die dagelijks verstuurd worden verwonderd het mij dat het zo weinig mis loopt (bij de meesten ).
    bye, Maurice
    https://blog.on4bam.com/
    Nikon D90

Verwacht je echt van een bedrijf dat ze nadat ze een tablet opgestuurd hebben ze ook nog eens GRATIS één gaan meegeven? wat als achteraf blijkt dat je de eerste niet terugstuurt?

Ik zou in elk geval de tracking in't oog houden

BTW2. Je moet echt dikwijls naar de trackingpage kijken. Zondag bestellingen gedaan, tracking gaf gisteren om 7u Eindhoven aan, 's namiddags om 16:30 Brussel. Vanmorgen om 3:45 en 6.30 Vertrokken en weer aangekomen in Brussel . Aangezien er "eind van de dag" stond voor levering had ik na 8u30 niet meer gekeken tot om 10:20 gebeld werd aan de deur... Pakket was om 9u10 vertrokken met de koerier die een goed uur later al hier was. Dit alles bij DHL.
    Benieuwd voor morgen waar (weer) volgens DHL (.de) mijn pakket om 2:40 in Keulen verwerkt wordt (Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.) Waarschijnlijk zal het eerst naar Brussel gaan vannacht en hopelijk morgen of overmorgen in de loop van de dag levering zoals beloofd (ongeveer 3 dagen).

Met de massa pakjes die dagelijks verstuurd worden verwonderd het mij dat het zo weinig mis loopt (bij de meesten ).
    Het gaat hier wel over Bpost en niet DHL (dat lijkt me een droom van een trackingsysteem) met hun draak van een "belofte" systeem (ik wil het woord tracking er niet meer voor gebruiken). Ik heb het al eens geschreven: ongeveer alle bedrijven beloven tegenwoordig: vandaag besteld, morgen geleverd. Het hele gedoe van de post doet exact hetzelfde. En als het misloopt mag je 's avonds laat lezen dat het de volgende dag geleverd wordt. Tot het weer misloopt.
    Om te melden dat het geleverd wordt met een tijdsvenster van 9 uur (!!!), elke dag opnieuw, daar heb je echt geen debiele tracking voor nodig...
    Plus, in een "normaal" bedrijf zou je kunnen verwachten dat ze een aanslepend probleem dan eens met voorrang oplossen, zo groot van oppervlakte is Lochristi nu ook niet. Nee dus. Maar het kon ook niet want ze zijn maar om 8u57 wakker geworden.

Intussen duurt de gijzeling nu al 22 uur, verdeeld over 3 dagen. Proficiat Bpost (dit laatste ter attentie van Verseg).
    BD0473BE / www.nete.be

Zo, om 12u22 is het wonder geschiedt.
    Nu kan CB weer zijn boekhouding veranderen...
    BD0473BE / www.nete.be

Was het maar zo simpel... Bij Coolblue heeft de boekhouding toch nog geen tijd gevonden om de betaling over te zetten, dus kreeg ik de klaarliggende tablet enkel mee als ik ze nog eens betaalde.
    Vervolg op #205 en #216.

Daarom dat ik eerder meldde dat we nog wel een vervolg kregen, ik was er 100% zeker van dat je een tweede keer zou moeten betalen want CB doet dat nooit eens het met het transport meegegeven werd.
    Dat is een vaste regel bij hun.
    Vermoedelijk volgt nu dat hun service toch zo goed niet is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 5 6 7 8 9

Soortgelijke discussies

1. Wat heb ik nodig?
    Door Speedy in forum Strobist
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 20 november 2014, 14:47
  2. dvd nodig?
    Door magietje in forum Beginnershoek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 februari 2011, 15:30
  3. Wat heb ik nodig?
    Door amandavdhoog in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 december 2008, 00:02
  4. Help nodig, bel de 100
    Door jdm in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 12 juli 2007, 17:26
  5. Dioptriewieltje nodig = oogarts nodig?
    Door drd in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 oktober 2006, 03:51

Regels voor berichten