Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airbus-380

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Airbus-380

    Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
    Heb je een dipje Theo?
    pfff Peter...hahaha, ja misschien wel.

    't Is de onmacht Peter....

    De gewone mensen tegen elkaar opjutten, dat kunnen ze goed he.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Airbus-380

      Eta 1745
      etd 1945

      Steenbeke Didier

      Comment


      • #18
        Re: Airbus-380

        kijk eens op volgende link.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #19
          Re: Airbus-380

          Allé we gaan ne keer proberen van ne schone foto ervan te maken, te samen met 1000 andere zeker?

          Comment


          • #20
            Re: Airbus-380

            Oorspronkelijk geplaatst door Frevan Bekijk bericht
            Allé we gaan ne keer proberen van ne schone foto ervan te maken, te samen met 1000 andere zeker?

            Dan wordt het tijd dat er een foto te zien is op BD.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #21
              Re: Airbus-380

              Lukt deze link?

              Comment


              • #22
                Re: Airbus-380

                Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                Lukt deze link?
                Lukt, maar ik mis toch wel scherpte.

                Was beter in Oostende geland. ( Mryia?)
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #23
                  Re: Airbus-380

                  Tjonge, ook op het TV nieuws daarstraks.
                  Had ik geweten dat dit zo een hype is, dan had ik er in december ook wat fotootjes van gemaakt toen ik er in gevlogen heb (als passagier hé) met Qantas.
                  Was wel een indrukwekkend spiksplinternieuw toestel met een prima inrichting.
                  Spijtig dat we vanuit economy niet naar boven naar de lounge mochten waar je een uitzicht naar voor hebt.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Airbus-380

                    Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                    Tjonge, ook op het TV nieuws daarstraks.
                    Had ik geweten dat dit zo een hype is, dan had ik er in december ook wat fotootjes van gemaakt toen ik er in gevlogen heb (als passagier hé) met Qantas.
                    Was wel een indrukwekkend spiksplinternieuw toestel met een prima inrichting.
                    Spijtig dat we vanuit economy niet naar boven naar de lounge mochten waar je een uitzicht naar voor hebt.
                    Die cockpit is een meesterwerk. Alles groter en duidelijker.
                    Ik heb een korte docu gezien op ZDF.

                    Toch houd ik mijn hart vast... 800 mensen als er iets fout gaat.
                    (of 500)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Airbus-380

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Lukt, maar ik mis toch wel scherpte.

                      Was beter in Oostende geland. ( Mryia?)
                      Is dan ook een crop van een foto genomen op 300mm vanuit mijn zolderraam. Als die van betere kwaliteit was geweest had ik die wel op het forum geplaatst en niet op mijn Facebook pagina

                      Comment


                      • #26
                        Re: Airbus-380

                        Ik denk dat ik de eerste ben die een foto van op de luchthaven post. Parking 1, bovenste verdieping. Wegens te veel verkeer helaas niet op tijd in BRU geraakt voor de landing en doop (10min te laat) Gelukkig konden we blijven voor het vertrek.



                        Wat vooral opviel was dat de 380 zo stil was. Nu maar hopen dat we hem tijdens de vakantie nogmaals kunnen zien, is het niet in FRA dan wel in SIN waar we 2 nachten een kamer met zicht op de runway hebben.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #27
                          Re: Airbus-380

                          Was er gisteren naartoe gereden, iets te laat vertrokken en redelijk zwaar onweer gehad op de e19.. kwam er 5 minuten te laat aan, zag hem op de landingsbaan voorbijkomen toen ik net aan de militaire basis voorbijkwam en aan de lichten stond te wachten om af te slaan
                          dan nog effe in de buurt blijven staan (aan de watertoren), heeft de politie me nog opgeschreven, verwacht dus ook nog een parkeerboete. grrr.. :-(
                          ben uiteindelijk maar terug naar huis gereden, had al geen zin meer om nog te wachten tot hij opnieuw vertrok :-(
                          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                          Comment


                          • #28
                            Re: Airbus-380

                            Voor de gëinteresseerden: er is een fotowedstrijd (voor de beste A380 in Brussel foto) op de luchtvaartsite Flightlevel...er valt een DVD te winnen van Pilotseye.

                            (Onderaan onderstaand artikel)

                            Maandag (7 juni) meldden we dat de eerste en vooralsnog enige Airbus A380 van het Duitse Lufthansa een bezoek zou brengen aan Brussels Airport. Door de lange geheimhouding (of de last minute beslissing, al vinden wij dat moeilijk te geloven), moest er snel gehandeld worden. Heel wat luchtvaartliefhebbers verzetten hun afspraken en namen verlof op …


                            Blijf die examens rot vinden...eerst geen Tiger Meet door boeken te moeten halen op school, nu dit ...

                            Mooie foto, maar ik zou 'm meer croppen...195mm zie ik ? Je kon toch veel verder inzoomen met een 70-300 ?

                            Aan de Kortenbergsesteenweg mag je inderdaad niet parkeren geloof ik...altijd goed opletten daar. Je kan ook gewoon de trein nemen zoals ik vanuit Brussel, richting Leuven, en dat eindje van het station stappen...
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Airbus-380

                              Ik was ook te laat voor de landing (file, te laat vertrokken .... ), heb momenteel maar 1 foto verwerkt:


                              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                              Comment


                              • #30
                                Re: Airbus-380

                                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Mooie foto, maar ik zou 'm meer croppen...195mm zie ik ? Je kon toch veel verder inzoomen met een 70-300 ?

                                OK.. crop.... Ik had gewoon geresized en ge-uploaded (ik wou dan toch de eerste zijn )
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X