Hoi zitten er hier al gebruikers, altijd leuk om info uit te wisselen ;-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
3D printers
Collapse
X
-
-
Re: 3D printers
Ik heb er een gekocht, staat al 2 weken te wachten om uit te pakken ... maar geen tijd momenteelMy Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtHoi zitten er hier al gebruikers, altijd leuk om info uit te wisselen ;-)
En serieus, wat doe je daarmee ?Qui multa scit, parum patientiae habet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtEn serieus, wat doe je daarmee ?
Comment
-
-
In China hebben ze een nieuwe toepassing gevonden voor 3-D printers.
Lees de laatste zinnen.Uit " De Standaard " .
"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtIn China hebben ze een nieuwe toepassing gevonden voor 3-D printers.
Lees de laatste zinnen.Uit " De Standaard " .
LOL
Zou ik die mogen betalen met ECOshecks ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht't Schijnt dat ze érg goedkoop zijn geworden: klik!
eigenlijk poepsimpel, een kleine draadgevoede extruder op een 3D tafeltje.
Deze van Mario Fleurinck van Melotte uit Zonhoven om met een laser titanium in elkaar te smelten zullen wel iets méér kosten.Last edited by Guest42; 11 augustus 2013, 18:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtJe kan er wel goedkope kopen hé Jos, een vriend van mij heeft DEZE van velleman, speelgoed maar het werkt.
eigenlijk poepsimpel, een kleine draadgevoede extruder op een 3D tafeltje.
Deze van Mario Fleurinck van Melotte uit Zonhoven om met een laser titanium in elkaar te smelten zullen wel iets méér kosten.
Zeg Geert, wanneer slaap jij eigenlijk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtNooit van gehoord.
Zeg Geert, wanneer slaap jij eigenlijk ?
hopelijk laten ze dit keer de kaas van tussen hun brood niet pakken, zij staan daar in Zonhoven op de wereldkaart.
Slapen, bijna elke nacht Paul, waarom vraag je dat ?
Comment
-
-
Deze middag een jonge Duitser gezien die met een GoPro Hero 3 op een handstatief aan het filmen was.
De houder waarin de GoPro vastgeklemd zat, was fluogroen.
'k Heb met die man gepraat en hij was heel fier dat hij die houder voor zijn GoPro zelf geprint had met 3D.
Of hij de houder zelf ontworpen heeft of gevonden op het net weet ik niet."Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht't Schijnt dat ze érg goedkoop zijn geworden: klik!BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
Comment