Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogel spotting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogel spotting

    Iemand interessante locaties voor vogels te fotograferen ? Mag in heel België zijn.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Vogel spotting

    Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Iemand interessante locaties voor vogels te fotograferen ? Mag in heel België zijn.
    dat interesseert mij ook, dus ik kijk ook uit naar reakties

    Comment


    • #3
      Re: Vogel spotting

      Zelf ben ik er nog niet geweest, maar Zonhoven(ergens in de limburg) moet wel een goede plaats zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Vogel spotting

        Ik ga graag naar:
        * Uitkerkse polders in ... Uitkerke, nabij Blankenberge
        * Harcies - Bernissart, een enorm mooi domein, net over Doornik, heel weinig Vlamingen die daar komen maar naar mijn mening een heerlijke plaats om te wandelen met goede schuilhutten
        * Domein Blankaart in Woumen nabij Diksmuide
        * Bourgoyen - Gent

        Verder in je eigen tuin mits de nodige lokmiddelen en de site www.natuurpunt.be zal je zeker helpen om nog enkele natuurgebieden te vinden.
        Last edited by Sultana; 20 september 2010, 16:09.

        Comment


        • #5
          Re: Vogel spotting

          Hier nog enkele nuttige links (onder het motto dat het niet altijd ver hoeft te zijn om mooie foto's te nemen):

          Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.

          Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.

          Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.



          Niet direct links naar sites waar men naartoe moet rijden maar gewoon voor kan thuis blijven (in sommige gevallen)

          Comment


          • #6
            Re: Vogel spotting

            Wie spot wie, als je deze spot .
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

            Comment


            • #7
              Re: Vogel spotting

              Via de website van natuurpunt vind je allerlei leuke plaatsen over heel vlaanderen. Op de kaart op de website staat zelfs bij waar er schuil/kijk hutten zijn voorzien

              Een andere leuke website is natuurenbos.bevia de link domeinen kan je zoeken waar de natuurparken zich bevinden

              natuurdomein 'de walenhoek' in niel (provincie antwerpen) is een leuke plaats (57hectare en meer dan 160 verschillende soorten vogels die hier broeden)

              Comment


              • #8
                Re: Vogel spotting

                Goeie links allemaal , nu op verkenningstocht.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Vogel spotting

                  Oorspronkelijk geplaatst door Prime Bekijk bericht
                  Zelf ben ik er nog niet geweest, maar Zonhoven(ergens in de limburg) moet wel een goede plaats zijn.
                  Het is Limburg met een hoofdletter en niet "de" limburg
                  En waar je veel vogels kan fotograferen hier in de buurt is het Schulensmeer (Lummen/Herk de Stad), Demerbroeken (Zichem), Het Vinne (Zoutleeuw), De Maten (Genk) enzoverder...
                  Je kan ook eens kijken op http://waarnemingen.be
                  Groetjes Rob

                  Comment

                  Working...
                  X