Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties België

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Urbex Locaties België

    De eerste x dat ik er was, kon je ook nog in het woongedeelte, er stond daar wel een verloren schoen ja, in de badkamer, en boven lagen er enkele matrassen
    in de paar extreem propere kamers... De vorige keer, de week van de brand, (vrijdag brand, de dinsdag was ik er) kon je niet meer in het woongedeelte, wat me wèl opviel
    was dat er een paar waardevolle stukken verhuisd waren naar het woongedeelte... je kon er nog binnenkijken door de deur in de grote inkomhal, maar de rolluiken waren wel dicht dus van buitenaf kon je er niet meer binnenkijken.
    Vond het allesinds jammer... Maar ja.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #17
      Re: Urbex Locaties België

      De eerste x dat ik er was, kon je ook nog in het woongedeelte, er stond daar wel een verloren schoen ja, in de badkamer, en boven lagen er enkele matrassen
      in de paar extreem propere kamers... De vorige keer, de week van de brand, (vrijdag brand, de dinsdag was ik er) kon je niet meer in het woongedeelte, wat me wèl opviel
      was dat er een paar waardevolle stukken verhuisd waren naar het woongedeelte... je kon er nog binnenkijken door de deur in de grote inkomhal, maar de rolluiken waren wel dicht dus van buitenaf kon je er niet meer binnenkijken.
      Vond het allesinds jammer... Maar ja.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #18
        Re: Urbex Locaties België

        kheb dit hier eens doornomen. Erg dat er mensen zijn die gewoon alles gaan leegroven en vandaliseren :-s

        Ook ik ben beginnende urbex'er, heb al enkele locaties gedaan maar zou ook graag eens een locatie vinden/doen waar wel nog iets binnenstaat. Levert altijd prachtige foto's op. Enkel spijtig dat mede urbex'ers hier zo geheimzinnig over doen. Mij gaat het hem niet over ik was eerst maar om het plezier van de foto's te maken. Moesten er hier nog zijn regio Oost vlaanderen die eens op stap willen of graag locaties ruilen.

        en neen ik heb gene stervende kleinen, een moeder da vader gaat worden enzo.... ;-)
        http://www.facebook.com/DJ.urbex

        Comment


        • #19
          Re: Urbex Locaties België

          Hallo,

          Ik ben op zoek naar nieuwe locaties,
          Heb er zelf een redelijk aantal.. uitwisseling?
          Stuur me maar een PM

          Groeten
          Bram

          Comment


          • #20
            Re: Urbex Locaties België

            Hey allemaal Ikben op zoek chateau hm ..iemand die juiste adres weet.. stuur me mailtje prive aub.
            www.photochacra.com
            Canon D5 markII Canon 5D Canon 40D Canonlens 70,200,2,8 L canon 24/105L lens sigmalens 18,125 canon 75,300 flash 430 ex

            Comment


            • #21
              Re: Urbex Locaties België

              Gewoon even googlen op "kasteel van Hoogemeyer" en je hebt het.
              En voor wie nog kastelen zoekt http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d...ar_r%C3%A9gion

              Comment


              • #22
                Re: Urbex Locaties België

                Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
                Gewoon even googlen op "kasteel van Hoogemeyer" en je hebt het.
                Hoogemeyer is niet erg de moeite meer. Ik heb er geen foto's van over gehouden.

                Comment


                • #23
                  Re: Urbex Locaties België

                  zoals zovele lokaties :-s
                  http://www.facebook.com/DJ.urbex

                  Comment


                  • #24
                    Re: Urbex Locaties België

                    .....
                    Last edited by GlennB; 10 januari 2013, 18:56.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Urbex Locaties België

                      .....
                      Last edited by GlennB; 10 januari 2013, 18:56.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Urbex Locaties België

                        ......
                        Last edited by GlennB; 10 januari 2013, 18:52.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Urbex Locaties België

                          Zo heb ik nog wel een paar locaties
                          Maison Henri (Farm Tapioca
                          Villa Hector
                          Tree Mansion
                          Villa Wahlfahrt
                          Maison Denis
                          Last edited by GlennB; 10 januari 2013, 18:53.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Urbex Locaties België

                            heeeeeeel veel urbexplaatsen dus, nu nog juiste locatie vinden

                            Comment


                            • #29
                              Re: Urbex Locaties België

                              Oorspronkelijk geplaatst door stiaanke Bekijk bericht
                              Gewoon even googlen op "kasteel van Hoogemeyer" en je hebt het.
                              En voor wie nog kastelen zoekt http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d...ar_r%C3%A9gion
                              Een hele waslijst aan kastelen maar er staat niet bij of het achtergelaten kastelen zijn of zie ik iets over het hoofd?

                              Héél moeilijk om juiste gegevens te vinden over locaties maar ik geef de moed niet op, wie zoekt die vind!

                              In mijn omgeving staat er sinds kort een ziekenhuis leeg. Indien interesse wil ik juiste gegevens graag via PM doorgeven in ruil voor een locatie in West-Vlaanderen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Urbex Locaties België

                                Oorspronkelijk geplaatst door GlennB Bekijk bericht
                                Zo heb ik nog wel een paar locaties
                                Maison Henri (Farm Tapioca
                                Villa Hector
                                Tree Mansion
                                Villa Wahlfahrt
                                Maison Denis

                                Ruilen met jouw locaties?
                                mail: mgmurbex@gmail.com of bekijk onze facebook MGM Urbex Photography
                                Ik ga het eens in overweging nemen, hoewel ik de meeste locaties ken moet ik eerst even controleren als ze tussen mijn pinnekes staan...sommige hebben ook dubbele namen....
                                Wat me verbaast is dat je in Forte Taille niet bent binnen geraakt. De honden bij de cokerie zijn me ook een raadsel (twee keer geweest), de rare snuiters die daar rondhangen bevallen me minder.
                                Verder mis ik toch een paar exclusieve of minder gekende : le grand Georges, huize Vanneste, manoir de la fleur, les soeurs rouges, la maison inondée, chateau la police WW, villa WW, villa Schellaert, TKB, villa NLK, ibeton, papierfabriek F, StA, farm L, zeche H (waar nu zeker haast bij is...) en nog een aantal andere....
                                Alle namen en afkortingen wijzen naar de titels die ik ze gegeven heb. Farm L en StA heb ik nog op geen enkele site gezien.
                                Met premetro zou ik oppassen, ik ben er zelf niet geweest, deels omwille van het feit dat de preventiecoordinator naar aanleiding van de foto's een aantal fora heeft aangeschreven en gedreigd heeft met een proces, het zag er wel gemeend uit. De meesten bij ons hebben hun foto's van hun site gehaald. Verder mis ik ook een aantal klassiekers maar ik veronderstel dat deze lijst niet volledig is.
                                Verder zie ik geen powerplant P, maar goed ook want daar is het helemaal niet pluis, ik zit me zelfs al een tijd af te vragen als ik met die informatie naar de politie moet gaan. Volgens mijn informatie gebeuren daar dingen die veel geld opbrengen en er lopen bepaalde sujetten rond die gewapend zijn....

                                Nog iets : In Brugge, de Bogardenkapel Kalijnestraat 86 loopt van 13 januari tot 10 februari een gratis urbextentoonstelling Van Thierry Buyse : "fallout"
                                Tchernobyl denk ik, hij is er tweemaal geweest

                                Enfin, ik zal er eens over slapen. Niet dat ik nu meteen vragende partij ben want ik heb de luxe om aan de bron te zitten...
                                De dagen zijn momenteel te kort en het licht trekt op niks en ik ben mijn vorige Kompaan een beetje uit het oog verloren (ik was weer solo bezig en dat is niet verstandig) maar binnen een paar weken ga ik weer eens de draad opnemen.
                                Last edited by Guest2; 9 januari 2013, 09:56.

                                Comment

                                Working...
                                X