Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja hierop reageren als je er zelf eentje van gepost hebt.. Maar toch wil ik dan opmerken dat de uitgevreten plekken, links en rechts naast de voet van de schotel, toch wel erg storend zijn! Dat ie een beetje naar links helt valt jammerlijk genoeg ook op! Vind de compo verder wel kunnen maar zou liever een iets krachtigere omzetting zien!
Ja hierop reageren als je er zelf eentje van gepost hebt.. Maar toch wil ik dan opmerken dat de uitgevreten plekken, links en rechts naast de voet van de schotel, toch wel erg storend zijn! Dat ie een beetje naar links helt valt jammerlijk genoeg ook op! Vind de compo verder wel kunnen maar zou liever een iets krachtigere omzetting zien!
Kweenie of hij echt helt of het een vertekend beeld geeft...
Want ik gebruik altijd een waterpas, maar hij is wel getrokken met een fisheye, dus als ik iets meer naar links zit kan hij wel een beetje banaan trekken naar links...
De uitgebeten stukken storen mij ook maar dit was mijn enige standpunt waarin ik niemand anders mee in beeld had :-/ en wachten was daar geen optie, omdat het een komen en gaan was... Dus daar heb je terecht een punt...
Comment