Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De UP veel beter ! Toch volgens mijn bescheiden mening, raar hé dat eens mens dat dikwijls niet direct ziet, men is zodanig in de ban
van de foto...dat men kleine dingske niet opmerkt raar hé!
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
De UP veel beter ! Toch volgens mijn bescheiden mening, raar hé dat eens mens dat dikwijls niet direct ziet, men is zodanig in de ban
van de foto...dat men kleine dingske niet opmerkt raar hé!
Groetjes Katrien
Dank je Katrien. Ik heb hier veel foto's gemaakt en ook foto's zonder de "lichte" plek. Gisteravond leek mij de lichte plek nog een toevoeging die ineens lucht in de foto bracht.
Later vandaag na de opmerking over de lichte plek ging ik er anders naar kijken. Soms heb je een zetje nodig..
Eens de 'vlek' weg wordt de foto rustiger en is toch levendig genoeg door de kleuren. Goede vlakverdeling in drie onderdelen dat steeds sterk van presentatie is. In zijn categorie een sfeervolle foto met ietwat abstracte inhoud. Is dat water onderaan ? Gewoon uit nieuwsgierigheid !
Comment