Wow, heel goed gedaan. Je zit er echt bovenop. Prima compositie. Goede beeldvulling, vooral de 1e. Mooie kleuren. Het ideale moment : de houding van de surfer. Indrukwekkende details : de spieren van de surfer, het opspattende water, ... Het is bevroren, maar dan ook weer niet helemaal : er zit nog wat beweging in !
Bij de 3e zit hij onderaan wel wat tegen de beeldrand, maar verder niets dan lof !
nog enkele foto's van het surfen (weliswaar van vorig jaar) die ik nog niet had laten zien. ik heb heimwee :
kan ik goe inkomen
ik vind ze goed, vooral de 2de!
maar heb ze persoonlijk liever wat meer 'bevroren'
enkele opmerkingen:
2de en 3de foto: je sensor is niet proper en de horizon rechttrekken (in 1 en 2 toch, 3 zou idd moeilijker gaan) maar ligt het aan mijn scherm of niet? op de eerste foto is het vel een beetje blauw/ paarsachtig (onder zijn rechter arm)
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
Wow, heel goed gedaan. Je zit er echt bovenop. Prima compositie. Goede beeldvulling, vooral de 1e. Mooie kleuren. Het ideale moment : de houding van de surfer. Indrukwekkende details : de spieren van de surfer, het opspattende water, ... Het is bevroren, maar dan ook weer niet helemaal : er zit nog wat beweging in !
Bij de 3e zit hij onderaan wel wat tegen de beeldrand, maar verder niets dan lof !
Comment