Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Eén van de mooiere foto's die ik van deze soort gezien heb. Het licht maakt hier de foto waardoor alle details in de sterke contrasten prima tot zijn recht komen. Ikzelf heb ook twee dagen bezig geweest met deze soort. Niet vanuit een gehuurde hut of zo maar gewoon bij ons logies in de tuin. De vogels waren niet echt schuw maar meewerkend kon je ze ook niet noemen. Mooie foto!
Oorspronkelijk geplaatst door David VerdonckBekijk bericht
Eén van de mooiere foto's die ik van deze soort gezien heb. Het licht maakt hier de foto waardoor alle details in de sterke contrasten prima tot zijn recht komen. Ikzelf heb ook twee dagen bezig geweest met deze soort. Niet vanuit een gehuurde hut of zo maar gewoon bij ons logies in de tuin. De vogels waren niet echt schuw maar meewerkend kon je ze ook niet noemen. Mooie foto!
Deze foto is genomen vanuit de wagen, stokje gestoken en wat brood gestrooid. En dan wachten hé..
Eerst kwam een vos het brood opeten, en daarna een ree.
Al een geluk dat ik zoveel brood bij had..
Comment