mvg caroline
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Open en dicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Open en dicht
Bij de eerste mocht het wit wat witter en het steeltje had beter ook wat licht gekregen. De tweede heeft een harde belichting op de blaadjes en de onderkant met stengeltje is te donker. Dat is mijn mening hé
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtIk vind 1 ook de beste.
groetjes
moniq
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Ik volg Wim,het wit is niet wit en je maakt van een mooie bloem iets somber.
Ik heb de foto wat bewerkt. zeg maar als ik die moet verwijderen
Niets persoonlijk hoor.
mvg HildeLast edited by HildeG; 23 mei 2009, 21:33.Groetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk berichtik volg , alhoewel dienen tweede wel eens iets heel anders is , prachtig werk Caroline
mvg xiebu
grtjs
jeannot
Comment
-
Mooie eerste,misschien inderdaad een ietsiepietsie ophelderen. De tweede vind ik niet goed omdat het (moeilijke) wit hier de mist in gaat. De 'verbeterde versie' van HildeG vind ik minder goed dan het origineel. Wie aan wit begint, weet dat hij de moeilijkste kleur gekozen heeft. Dus alle begrip voor als het eens niet top is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk berichtMooie eerste,misschien inderdaad een ietsiepietsie ophelderen. De tweede vind ik niet goed omdat het (moeilijke) wit hier de mist in gaat. De 'verbeterde versie' van HildeG vind ik minder goed dan het origineel. Wie aan wit begint, weet dat hij de moeilijkste kleur gekozen heeft. Dus alle begrip voor als het eens niet top is.
of denk ik da alleen .
mvg noellie
Comment
-
Volgens mij ligt het aan de schermen, bij mij is niets verdwenen in het geel of het wit.
Het was zeker niet bedoels als kritiek, maar enkel een uitzoeken van kleuren
Groetjes HildeGroetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
Comment