Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 27

Discussie: Gentlemen of Verona

Standaard Gentlemen of Verona

Afgelopen weekend de 2e limburgse preselectie bijgewoond van de Humo's Rock Rally.
    De band spetterde haast van het podium af!

Gentlemen of Verona

Meer @ FestivalPictures.be
    Laatst gewijzigd door Darth_Stijn; 30 januari 2010 om 22:31

Standaard Re: Gentlemen of Verona

Woww Super
    kleur, belichting, compo enz... hier zit alles goed
    Zo zie ik het graag

Super pose, zeer knap gedaan
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Deb in haar geliefkoosde pose
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Super!

me like!
    A lot!
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

Heel sterk beeld, maar moest er geen sprake geweest zijn van de rockrally, dan kon men er zeer veel bij voorstellen.

da's eens een rockplaatje zoals je er niet veel ziet passeren I like it a lot Stijn
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

origineel plaatje dat terecht indruk maakt......het zijn dergelijke beelden die het verschil maken met de klassieke poses ed waarmee we toch lichtjes overstelpt worden......het is vaak een kwestie van verrassend uit de hoek te komen, en dat is je gelukt....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
    origineel plaatje dat terecht indruk maakt......het zijn dergelijke beelden die het verschil maken met de klassieke poses ed waarmee we toch lichtjes overstelpt worden......het is vaak een kwestie van verrassend uit de hoek te komen, en dat is je gelukt....
    Vandaar dat op die klassieke poses geen commentaar meer gegeven wordt?

Overigens wel een schitterende foto.
    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Gelukkig nog gezien via de HOF, echt knappe plaat, maakt onmiddelijk indruk.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

chique
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
    Vandaar dat op die klassieke poses geen commentaar meer gegeven wordt?

Overigens wel een schitterende foto.
    ON TOPIC, prachtige foto, apart, mooi in beeld gebracht, een foto die om aandacht vraagt.
    OF TOPIC, zie de commentaar hierboven, het is echt opvallend de laatste tijd, dit forum-onderdeel lijkt wel dood, ik ben zelf ook schuldig aan dit fenomeen maar aan mij alleen kan het toch ook niet liggen of ligt het aan de vaak minder exotische groepsnamen of artiesten die sommigen onder ons proberen te schieten ?

Prachtige plaat Stijn

@EVA: 't Is inderdaad erg rustig hier. Denk dat bij concertfotografie de meesten ook alleen reageren bij onderwerpen die hun echt aanspreken, althans zo is dat bij mij. Voor mij is de muziek enorm belangrijk bij concertfotografie en daarom doen foto's van artiesten die me niet liggen ook bijna niets (af en toe is er natuurlijk wel een uitzondering).

love it!
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Tja das rock and roll.Zulke platen zie je hier te weinig..Zeker zo goed als de HUMO zelf.
    Kan zelfs zo op de cover..
    Mvg, Pascal,
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIX Canon 5 D Schoonspikke Fotografie

Verrassend en goed => Pro-stuff !
    Sony A550, Minolta 50mm - 1.7, Tamron SP 28-75mm - 2.8, Sigma EX 70-200mm - 2.8, Strobist gear and Minolta light
    Flickr

Knap gedaan amai
    EOS 40D + 17-55mm F/2.8 iS

http://www.chouffke.be/

Het is fijn om zien dat je hier nog altijd dingen kunt tegenkomen die je op een positieve
    manier weten te verrassen.

een sterk beeld
    proficiat met je verjaardag vandaag
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Van den Bulck Bekijk bericht
    Prachtige plaat Stijn

@EVA: 't Is inderdaad erg rustig hier. Denk dat bij concertfotografie de meesten ook alleen reageren bij onderwerpen die hun echt aanspreken, althans zo is dat bij mij. Voor mij is de muziek enorm belangrijk bij concertfotografie en daarom doen foto's van artiesten die me niet liggen ook bijna niets (af en toe is er natuurlijk wel een uitzondering).
    Zeg je nu, net zoals anderen overigens, niet een beetje dat de kwaliteitsbeoordeling afhangt van de bekendheid van de groep. Dan geef je die internationale perskaartkopers die recht voor de grote namen gaan gelijk. Als ze er niks van bakken niet natuurlijk, maar van zodra het technisch ok is: prachtplaat?
    Deze is voor mij een mooie plaat, maar wat heeft dit met Rock'n roll te maken? Het topic? Die schaduwen zijn mij te groen... en ik heb zo'n vermoeden hoe dat komt. Dit is een mooie plaat, maar voor mij geen rocknroll Hof plaat. DIe van het Wolfbanes topic daarentegen wel.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

22. Standaard Re: Gentlemen of Verona

Vertel eens, waarom zijn de schaduwen groen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Zeg je nu, net zoals anderen overigens, niet een beetje dat de kwaliteitsbeoordeling afhangt van de bekendheid van de groep. Dan geef je die internationale perskaartkopers die recht voor de grote namen gaan gelijk. Als ze er niks van bakken niet natuurlijk, maar van zodra het technisch ok is: prachtplaat?
    Deze is voor mij een mooie plaat, maar wat heeft dit met Rock'n roll te maken? Het topic? Die schaduwen zijn mij te groen... en ik heb zo'n vermoeden hoe dat komt. Dit is een mooie plaat, maar voor mij geen rocknroll Hof plaat. DIe van het Wolfbanes topic daarentegen wel.

Ofwel heb je proberen het overdadige rood te compenseren, door bvb. de channel mixer te gebruiken in CS, of anders stond er teglijkertijd een stevig wit frontlicht samen met een rood tegenlicht en een groene 45°(of omgekeerd, afhankelijk van exacte posite op podium). Dan zou je een dergelijke schaduw van rood en groen krijgen en toch degelijke belichting van de huid en behoud van de kleur van de schoenen mits mss. kleine correcties. Ik hou het echter eerder op een teveel aan rood.

En...??
    www.musicinframe.be

24. Standaard Re: Gentlemen of Verona

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Ofwel heb je proberen het overdadige rood te compenseren, door bvb. de channel mixer te gebruiken in CS, of anders stond er teglijkertijd een stevig wit frontlicht samen met een rood tegenlicht en een groene 45°(of omgekeerd, afhankelijk van exacte posite op podium). Dan zou je een dergelijke schaduw van rood en groen krijgen en toch degelijke belichting van de huid en behoud van de kleur van de schoenen mits mss. kleine correcties. Ik hou het echter eerder op een teveel aan rood.
    En...??
    heb je ook berekend onder welke hoek de foto genomen is? Of op hoeveel mm Debby van de rand van het podium gelegen heeft?
    Mss hoeveel warmte de lampen afgeven? Of de luchtvochtigheid? ...
    Btw er zijn geen kanaalmixers aan te pas gekomen

Neen, ik ga op mijn gevoel af... en ik weet hoe belichting opgesteld wordt, en waarom dat zo gebeurt. Da's handig als je concerten wilt fotograferen. En die 45° betekent niet meer dan wat voor een DSLR bvb. 1,5 of 1,6 betekent (Nikon of Canon).
    En voor mijn gevoel zit het licht niet helemaal goed. Rood en groen zijn complementaire kleuren etc etc... maar da's te veel theoretisch gezwam zeker voor iemand die vanuit de stroming Kunstacademie fotografeert?

Ik vind je plaat geen rock'n roll uitstralen en de kleur zit niet helemaal goed. Ben eens op je site gaan zien en daar staan overigens enkele foto's die MIJ meer aanspreken dan deze, maar bon... ik zal het percentage van wat ik goed vind eens moeten berekenen eerst zeker.
    www.musicinframe.be

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten