Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
alle drie staat hij er goed op ,
tis dan ook altijd een rot strobbo en back light gedoe bij front , dus ik vind ze zeker geslaagd
(die halo vind ik trouwens zeker iets hebben)
@ CH , de scherpte de scherpte , elke camera schiet scherp hoor tegenwoordig , tzijn alleen onze ogen of beeldscherm die het minder scherp laten lijken
alle drie staat hij er goed op ,
tis dan ook altijd een rot strobbo en back light gedoe bij front , dus ik vind ze zeker geslaagd
(die halo vind ik trouwens zeker iets hebben)
@ CH , de scherpte de scherpte , elke camera schiet scherp hoor tegenwoordig , tzijn alleen onze ogen of beeldscherm die het minder scherp laten lijken
Mja bewegingsonscherpte of foutieve focus is toch nog iets anders hoor...
Ik beweer ook nergens dat het slechte foto's zijn.
Ik weet goed genoeg hoe moeilijk het is om F242 goed op de plaat te zetten.
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Mja bewegingsonscherpte of foutieve focus is toch nog iets anders hoor...
Ik beweer ook nergens dat het slechte foto's zijn.
Ik weet goed genoeg hoe moeilijk het is om F242 goed op de plaat te zetten.
Hans
Hey Hans!
Wat bedoel je met foutieve focus? Focus ligt toch op het gezicht van eerste twee pics? niet? of wat zou U anders doen? Graag Uw tips. Hou er ook rekening mee dat de foto's gedownsized zijn en zo kwaliteitsverlies meebrengen....
Comment