Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tatiana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tatiana

    Al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, benieuwd wat jullie hiervan vinden
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Tatiana

    Knap model, mooie kleuren. Wel harde schaduwen, vooral de neusschaduw valt nogal op. Verder ben ik niet genoeg bevoegd om tips te geven.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Tatiana

      diepe kleuren - indringende blik - vind het heel mooi
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Tatiana

        De iets hardere schaduwen (1flitser+reflectiescherm) samen met de blik waren bedoeld om een intrigerende sfeer te scheppen, hopelijk ben ik daar in geslaagd
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

        Comment


        • #5
          Re: Tatiana

          Je licht staat veel te laag, waardoor je met die lelijke neusschaduw zit. Ik snap ook niet waarom je die hand in beeld gebracht hebt. Hij vangt het meeste licht en heeft hier geen enkele meerwaarde.

          Comment


          • #6
            Re: Tatiana

            proficiat met je HOF
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Tatiana

              Prachtig, zonder meer.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Tatiana

                Gruwelijk mooi, deze kwam terecht terecht in de Hof!
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Tatiana

                  Op portetfoto's kan je focussen op details, zodat kritiek geven soms wel gemakkelijk is.
                  Echt goede portretten zijn zeldzaam, net omdat het zo moeilijk is om alles perfect te krijgen.
                  Allicht daarom een tak van fotografie waar velen een passie in vinden.
                  Wat hier vooral opvalt is het ontbreken van een scherp afgetekend zicht op de iris.
                  Hierdoor krijgt de foto een intrigerend iets, een geheimzinnigheidje.
                  De schaduwen trekken het oog van de kijker wat naar links, waardoor je niet zeker bent dat het model naar jou kijkt of naar je linker schouder (ook een aspect waardoor je opnieuw naar de foto kijkt).
                  Samengevat zou ik zeggen dat het qua sfeer en invulling een top foto is, technisch is het iets minder dan perfect (idd die overbodige hand).

                  Well done!
                  Amateur fotograaf,
                  lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tatiana

                    Bedankt voor de appreciatie, ondanks een paar technische issues
                    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tatiana

                      Zeer mooi, proficiat!


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tatiana

                        kleur en schaduwcombinaties zijn subliem!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tatiana

                          Nu pas gezien! Super mooi portret voor mij. Niets aan veranderen
                          Groetjes, Marchristan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tatiana

                            Natuurlijk wanneer je wat langer kijkt kun je wel een enkele tekortkoming noemen, maar bij mijn eerste blik vond ik hem prachtig en zeker HOF waardig.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tatiana

                              Technisch is er altijd wel iets, maar dit is echt wel een gaaf beeld !
                              Proficiat !
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X