Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knap en zeer hedendaags trendy model (schreeuwt om fashion ). Ietwat androgyn (waarmee je misschien nog ietsje breder op beeldhoek kan gaan in benadrukking, wat een aparte aanpak zou kunnen zijn). De pose vind 'k wat vreemd (armen/schouderstuk), vooral dan op het stukje arm pit rechtsonder. En gezien 'k 't dan weer net een beetje krap gecadreerd vind linksboven is het opschuiven van je camera standpunt naar links dan misschien wel een betere keuze. Of uiteindelijk gewoon horizontaal incadreren. Nu ja, vooral standpunten naar mijn persoonlijke goesting, en gezien 'k dan toch bezig ben zou 'k wat afstoppen om beide ogen in het scherptevlak te plaatsen want de aandacht lijkt me nu wel wat naar de onderlip/neus te gaan.
Cheers,
F.
A propos, sterk dat je die mu zelf uitvoert. Allé ja, ik bedoel dat 't hier wel gepast en goed uitgevoerd is... Je moet 't maar doen/kunnen.
Last edited by Fibonacci; 13 februari 2013, 20:35.
Reden: mu
Het onscherpe(re) rechteroog en de vreemde schaduwen op de muur maken deze foto voor mij minder. Voor de rest een mooie opname, belichting van het gezicht op het randje en dat vind ik nou weer erg mooi en kunstig gedaan....
Bedankt voor de reacties allemaal, echt hedendaags vind ik haar niet, kreeg eerder een nineties feel, but I like it.
Ook bedankt voor de tips allemaal, had mezelf voorgenomen om hier niets aan te bewerken, maar mss die schaduwen toch eens bekijken.
intrigerend portret, dankzij de fotografe of het model ? Daar ben ik nog niet uit.
Ik ben daar nog nooit aan uitgekomen. Gemakshalve maak ik er me dan maar
mee van af dat het een samenwerking is. Synergie of zoiets. Een kunstenaar
herken je trouwens aan de muze die hij kiest.
Comment