Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Guitige mannekes, maar ik ben toch van de mening gedaan dat ik deze plaat te donker vind. De jongens sprankelen in hun energie en mimiek, maar je plaat straalt dit niet uit. Het is misschien door de zwart-wit omzetting?
Guitige mannekes, maar ik ben toch van de mening gedaan dat ik deze plaat te donker vind. De jongens sprankelen in hun energie en mimiek, maar je plaat straalt dit niet uit. Het is misschien door de zwart-wit omzetting?
En ik hou van dat donkere
Heb wat meer twijfel over de wolkjes (textuur zeker) op de achtergrond...
Ik denk dat een pakje dash de hemdjes iets beter zouden doen uitkomen.
M.a.w ze zien er nogal grauw uit....dus het geheel kan nog een flink pak lichter...
Omzetting leent er zich namelijk toe.De grijstinten zitten goed.
Of het moesten gekleurde hemdjes zijn uiteraard...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Evenwel zou het voor mij persoonlijk toch een half stopje mogen opgelicht worden.
Bruno, heb het eens geprobeerd om hem een half stopje op te lichten.. ziet er niet slecht uit, maar naar mijn gevoel niet beter, vooral omdat ik er echt de bedoeling mee had van deze een tikkie donkerder te houden om zo een apart seffertje te creeëren. Maar toch bedankt voor de mening en info!
Comment