Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maud

    Nou, allereest mijn allerbeste wensen voor 2010 voor iedereen!
    En dan maar gelijk mijn eerste bijdrage van dit jaar met maar één foto.
    Het model is Maud, 1,81 Mtr!!




    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

  • #2
    Re: Maud

    Normaal wordt met één foto deze bedoeld waar je bijzonder fier op bent en als vlag moet dienen van je werk.
    Met deze wimpel met minimodelletjes komen we niet ver qua unieke prestatie maar eerder als een soort id-fotootjes van het model.
    De ondertiteling verhoogt hierbij nog de PR voor het model.
    Vind het ietwat vergezocht.
    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Maud

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Normaal wordt met één foto deze bedoeld waar je bijzonder fier op bent en als vlag moet dienen van je werk.
      Met deze wimpel met minimodelletjes komen we niet ver qua unieke prestatie maar eerder als een soort id-fotootjes van het model.
      De ondertiteling verhoogt hierbij nog de PR voor het model.
      Vind het ietwat vergezocht.
      Henri
      Whatever!!

      Ik had deze compilatie puur voor het model gemaakt, en dacht niet eens aan BD, maar toen ik van de nieuwe regels hoorde, en ik van Maud nog wat wilde plaatsen, viel dit eigenlijk als een puzzel in elkaar.

      Zie het maar gewoon als een uiting van ongenoegen van mij.
      Ik vind het gewoon super jammer dat BD op deze manier het leuke van dit forum aan de kant schuift.

      Begrijp me niet verkeerd. Ik heb tot 31 december 2009 om 23.59 uur met volle teugen genoten van dit prachtige forum, en zag het ook voor mij als een uitbreiding t.o.v. het Nederlandse Dutch Heaven en Eosdigitaal, om op deze manier mijn passie ook te delen met Belgische lotgenoten.
      Door deze beperking ben ik bang dat er een hoop prachtig werk aan onze neus voorbij zal gaan, wat op de eerste plaats een stukje waardering en op de tweede plaats een grote inspiratie bij mij wegneemt.

      Ik zou het pas écht tof vinden als de leiding van BD op dit besluit zou terugkomen zodat iedereen hier weer met plezier kan inloggen om van al dit moois te mogen genieten.

      Misschien ben ik Don Quichotte die tegen de windmolen vecht, maar ik denk dat er veel meer mensen zijn die hier dezelfde mening over hebben.

      Amen.

      Marius
      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Maud

        Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
        Door deze beperking ben ik bang dat er een hoop prachtig werk aan onze neus voorbij zal gaan, wat op de eerste plaats een stukje waardering en op de tweede plaats een grote inspiratie bij mij wegneemt.
        idd, en langs de andere kant gaan er nu nog meer topics opgestart worden
        maarja


        ot: links en rechts de beste voor mij
        No rules. Great shots.
        -
        Online

        Comment


        • #5
          Re: Maud

          Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
          idd, en langs de andere kant gaan er nu nog meer topics opgestart worden
          maarja
          Met waarschijnlijk meerdere topics van één shoot.
          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Maud

            Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
            Met waarschijnlijk meerdere topics van één shoot.
            ja, dat bedoelde ik uiteraard
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment


            • #7
              Re: Maud

              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Maud

                Als jullie zozeer meerdere foto's willen plaatsen waarom richten jullie dan geen website op waar jullie naar hartelust kunnen posten, mits betaling, want geef toe hier op BD was het aardig meegenomen als gratis PR mogelijkheid ?
                Jullie zijn zelfs geen betalende leden maar maken wel graag (ge)(mis)bruik van de mogelijkheden die het forum geeft

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Maud

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Als jullie zozeer meerdere foto's willen plaatsen waarom richten jullie dan geen website op waar jullie naar hartelust kunnen posten, mits betaling, want geef toe hier op BD was het aardig meegenomen als gratis PR mogelijkheid ?
                  Jullie zijn zelfs geen betalende leden maar maken wel graag (ge)(mis)bruik van de mogelijkheden die het forum geeft

                  Henri
                  Ff dimmen Henri,
                  Ik betaal wel degelijk en denk er hetzelfde over als Marius.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maud

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Ff dimmen Henri,
                    Ik betaal wel degelijk en denk er hetzelfde over als Marius.
                    Zie geen groene bol bij Marius.
                    Mijn opmerking was volledig naamloos gericht.
                    Maar durf ervoor uit te komen: 't is verduiveld snel meegenomen hier op BD nietwaar? Waarom anders die reacties uit dezelfde hoek die met modellen werkt ?Lobbying?

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maud

                      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Als jullie zozeer meerdere foto's willen plaatsen waarom richten jullie dan geen website op waar jullie naar hartelust kunnen posten, mits betaling, (...)
                      Henri

                      Ik zal wel iets verkeerds lezen

                      Maar wat is je probleem beste?
                      Ik heb geen FLAUW benul waar je het over hebt. Ik zit in een forum met het merendeel fotografen. Wat valt er hier voor mij (of Marius en andere fotografen) te winnen?
                      Modellen? 250km van mijn woonplaats?
                      Een enkele workshop? zelfde verhaal.

                      Marius zit in limboland. Das nog veel erger Daar durf je als fotograaf en model niet eens te komen

                      Fotoshoots op deze manier schiet je anders dan straatbeelden of whatever. Lees 1 model, 3-5 kledingsets enz enz. Dat zijn vaak series. Ik heb ze ook gepost. 3x per week of zo 3 platen. = 9
                      Moet je nu 9 topics openen?

                      Maar goed. Ik ga Marius' topic niet vervuilen om mijn ergernis te spuien maar ik ben het er wel vet mee eens.

                      Wake-up
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maud

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Zie geen groene bol bij Marius.
                        Mijn opmerking was volledig naamloos gericht.
                        Maar durf ervoor uit te komen: 't is verduiveld snel meegenomen hier op BD nietwaar? Waarom anders die reacties uit dezelfde hoek die met modellen werkt ?Lobbying?

                        Henri
                        Weet je, ook op eosdigitaal is het gratis en plaats ik heel veel.
                        Op Dutch Heaven ben ik betalend goldmember mede omdat ik alles wat ik tot nu bereikt heb aan DH te danken heb. Hier zitten modellen die interesse krijgen waardoor ik verder kan shooten en ondertussen hun pf kan uitbreiden.Zelf ben ik hierdoor op het punt gekomen waar ik nu zit.

                        Wat BD betreft durf ik het aan de rollen om te draaien.
                        Jullie profiteren ook van al het moois wat hier voorbijkomt. Beginnende fotografen smullen van dit forum en leren er veel, en die zullen dus ook vaker betalend lid worden.
                        In feite zouden jullie mensen als Madmax, Daniel Doyer, Frank Doorhof, en nog een aantal moeten betalen, want jullie maken misbruik van deze mensen!! Zonder deze toppers was BD helemaal niks! En dan heb ik het puur over de modellenfotografie.

                        Ik weet niet of jij eigenaar van dit forum bent of alleen moderator. Wat het ook is, als dit de algemene houding en instelling van BD is dan vind ik die verschrikkelijk arrogant!!!

                        Dus beste man: Jij hebt de touwtjes in handen!!
                        Als het jou een goed gevoel geeft, druk op die knop en ontzeg mij de toegang tot BD!!
                        Play GOD!!


                        Ik kan me hier pislink over maken!! Sorry voor de anderen. Dit was puur tegen jou.

                        Sterkte verder!!

                        Marius
                        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Maud

                          Oh, en nog een kleine toevoeging:

                          Ik betaal niet, dat klopt.

                          Maar ondertussen verkopen jullie voor een nette prijs het beroemde "BOOK OF FAME", waar dit jaar ook 4 of 5 foto's van mij instaan. Waar ik met alle plezier mijn foto's voor ter beschikking stel trouwens.
                          Dit boek verkoopt omdat er prachtige foto's instaan van goede fotografen. Puur hierdoor en niet vanwege de mooie kaft..

                          Nou, zie dat maar als mijn financiële bijdrage aan BD!!

                          Amen!
                          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Maud

                            Aan alle slechtverstaanders:
                            1. heb met BD management, org, admin, mod, e.a. absoluut niets te maken
                            2. reactie enkel omdat velen tot nu toe deze sectie van BD misbruiken en eerder als modelenbureau fungeren dan als fotograaf (stel me soms vragen of hier steekpenningen worden gegeven)
                            3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
                            Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.81Mtr!!(sic))


                            Henri
                            Last edited by kodachrome; 1 januari 2010, 22:44.
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Maud

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Aan alle slechtverstaanders:
                              1. heb met BD management, org, admin, mod, e.a. absoluut niets te maken
                              2. reactie enkel omdat velen tot nu toe deze sectie van BD misbruiken en eerder als modelenbureau fungeren dan als fotograaf (stel me soms vragen of hier steekpenningen worden gegeven)
                              3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
                              Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.8 1Mtr!! (sic))

                              Henri
                              Als je niks met BD te maken hebt, breng ze dan niet onnodig in verlegenheid en bemoei je met je eigen zaken.

                              En als "ons' werk jou niet aanspreekt prima!! Ga wat nuttigs doen en laat ons eens zien hoe goed jij eigenlijk bent.

                              Voor mij ben je een grote loser! En ik weet dat ik niet de enige ben.
                              Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X