Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jc6
Collapse
X
-
-
Re: Jc6
Dat oog spreekt mij wel aan. En de foto ook natuurlijk.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk berichtDat oog spreekt mij wel aan. En de foto ook natuurlijk.
Groetjes,
Xavier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtSterke gezichtsuitdrukking...Knap beeld dus.
De omzetting hiervan zou ik ook eens willen zien tegen een zwarte achtergrond.
Iedereen bedankt!
Comment
-
-
Yeah! Technisch goed geschoten en bijna goed uitgevoerd. De vignettering is er wel wat over. De cadrage is zeeeeeer braafjes tov de wilde scherpte. Snij asymmetrisch stukken van het gezicht en je krijgt een veel beter foto! Snij bvb 3/4 van het beeld af naar linksonder toe: gulden snede op de ogen, instant beter. 'k Zal 't maar eens posten omdat het de enige stevige verbetering aan deze afwerking is (bruin vlekje op de rechterlijn zou nog moeten weggeshopped worden):
Cheers,
F.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtYeah! Technisch goed geschoten en bijna goed uitgevoerd.... 'k Zal 't maar eens posten omdat het de enige stevige verbetering aan deze afwerking is.....
_________
mooi maar ga mee met Frankyboy.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtohhh...?
_________
mooi maar ga mee met Frankyboy.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk berichtVind die update niet zo goed als 't origineel... Die kale knikker en die massieve nek zijn juist zo sterk in die foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtSnij asymmetrisch stukken van het gezicht en je krijgt een veel beter foto! Snij bvb 3/4 van het beeld af naar linksonder toe: gulden snede op de ogen, instant beter. 'k Zal 't maar eens posten omdat het de enige stevige verbetering aan deze afwerking is
Nee, origineel of de zwart/witte, beiden heel goedwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Het origineel vertelt me veel meer over de persoon.
De uitstraling is sterker
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtIedereen bedankt!
@Fibonacci, ik vind persoonlijk je crop minder, de vorm van zijn bijna trapeziumvormige hoofd gaat er door verloren. In JC5 (niet gepost hier) had ik wel spannender gecropt… klik
Comment
Comment