Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indigo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Indigo

[/IMG]

[/IMG]
    Last edited by gNo; 24 maart 2009, 16:33.

Re: Indigo

Bij die eerste zit wat mis met de compo naar mijn gevoel (benen, poep ?), bij de tweede hou ik wel van die blik
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Twee gedurfde opnames al mis ik toch wel technisch de touch..Ze zijn wat donker naar mijn gevoel al vind ik het in de tweede wel goed overkomen.
      Ik ken niets van modellen opnames maar het kan voor mij wel die tweede.
      Ik hoop dat je wat duidelijker comentaar gaat krijgen van de experts want dit is al een goed begin.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

2 mooie platen, al is de bewerking (met name van de tweede) niet helemaal mijn smaak
        Niet geschoten is altijd mis

Comment

niets ten nadele van het model hoor, maar was het de bedoeling haar op een wat horrorachtige wijze neer te zetten?
          zo ja..... geslaagd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het niet echt horrorachtig Bouk.
            De sfeer die er rondhangt is wel een beetje dark maar dat is eens iets anders.
            Het weerspiegeld trouwens niet haar karacter hoor.
            Die tweede dat kan wel eens een verassend effect hebben volgende week maandag.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Model heeft mooi grote ogen van zichzelf Ga je die ook nog eens flink aanzetten met een eyeliner en dan ook nog eens flink een rimpel in het voorhoofd trekken vind ik het een beetje te worden. Bij dit soort platen/poses mag de expressie van mij meer zwoel, neutraal, sereen of sensueel. Een beetje dichtknijpen helpt dan.
              Wegkijken ook. Dit soort platen mogen meer voyeuristisch zonder contact met de lens. Dan worden de foto' s spannender. Alles goed bedoeld hoor, want nu krijg ik het idee dat het model gaat vragen: 'sta ik er goed op?'

Pose 2 vink nog wel aardig, maar beide bewerkingen vind ik zelf niet zo mooi. Hard prima, maar ergens is de balans hier zoek.

ik kan ff zo snel de link niet vinden maar zag laatst een pracht van een serie in een hotelkamer waar het model compleet afwezig op bed zat, voor zich uit staarde, zich langzaam uitkleedde, zich hier en daar betastte en bekeek, en uiteindelijk met zich zelf ging spelen. Maar op een dusdanig mooie manier gebracht dat je a) niks zag en b) de kijker alles moet raden. Dit alles op een 2.8 en met alleen daglicht geschoten. Ik vind het subliem als je zoiets kunt vastleggen zonder dat het ergens ordi of plat wordt. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Model heeft mooi grote ogen van zichzelf Ga je die ook nog eens flink aanzetten met een eyeliner en dan ook nog eens flink een rimpel in het voorhoofd trekken vind ik het een beetje te worden. Bij dit soort platen/poses mag de expressie van mij meer zwoel, neutraal, sereen of sensueel. Een beetje dichtknijpen helpt dan.
                Wegkijken ook. Dit soort platen mogen meer voyeuristisch zonder contact met de lens. Dan worden de foto' s spannender. Alles goed bedoeld hoor, want nu krijg ik het idee dat het model gaat vragen: 'sta ik er goed op?'

Pose 2 vink nog wel aardig, maar beide bewerkingen vind ik zelf niet zo mooi. Hard prima, maar ergens is de balans hier zoek.

ik kan ff zo snel de link niet vinden maar zag laatst een pracht van een serie in een hotelkamer waar het model compleet afwezig op bed zat, voor zich uit staarde, zich langzaam uitkleedde, zich hier en daar betastte en bekeek, en uiteindelijk met zich zelf ging spelen. Maar op een dusdanig mooie manier gebracht dat je a) niks zag en b) de kijker alles moet raden. Dit alles op een 2.8 en met alleen daglicht geschoten. Ik vind het subliem als je zoiets kunt vastleggen zonder dat het ergens ordi of plat wordt. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?
                bedank allemaal voor de comments, ja ik kan een beetje volgen max "ik ben een slechte visagiste" ik heb er die niet recht toe recht aan in de camera kijken,maar
                bij deze zal ik in de loop van... eentje posten om te zien wat dit geeft,wat ik wel straf vind is dat jij kunt zien dat deze met daglicht geschoten is

alvast bedankt

jeannot

Comment

uhmm.. dank voor het compliment, maar om eerlijk te zijn kon ik dat niet zien
                  Ik doelde op die shoot in de hotelkamer.
                  Als deze foto's onbewerkt waren geweest had ik het misschien wel kunnen zien. Daglicht heeft zo zijn eigen karakter, vooral in de iris als je een portret bij een raam neemt die op noorden kijkt. Prachtig. Vooral bij kinderen.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Wat mij is opgevallen wanneer Sam met haar gezicht weggedraaid is van de camera zij veel spontaner overkomt.
                    Het lijkt alsof ze in strijd is met de camera
                    Hier ziet ze er wat gespannen uit.
                    Het is ook niet gemakkelijk om uit zo'n positie naar omhoog te kijken.
                    Dit is zo'n uitleg weer van "Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan", of "de beste stuurlui staan aan wal".
                    Mischien is zo'n fotoshoot iets zoals een voetbalmatch. Eerst bespreken, wat, dan de opwarming, match, cooling down en daarna eens goed gaan eten en drinken.
                    Ik heb hier de indruk dat het niet opgebouwd wordt.
                    Ik ben hier deftig aan het l*llen he.
                    Kwa bewerking dat is een kwestie van smaak.
                    De kleuren zijn niet smakelijk, waarmee je het zelfde effekt bekomt wanneer je bv blauwe friet of mayonaise moet eten.
                    Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar je wekt hiermee bepaalde emotie's uit. Je creeert hier een tweestrijd. Langs de ene kant heb je het aantrekkelijke model en langs de andere de kleuren die een gevoel van afkeer geven. De make up geeft er dan nog een extra demensie aan.
                    Dit zijn geen negatieve punten , integendeel, maar zaken die ik waarneem.
                    Mijn favoriet is de close up, al denk ik dat er betere uitsneden uit te halen zijn.
                    Goe bezig, maar niets forceren zeker niet het model
                    Robby
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

Comment

Sorry, maar deze doen het toch totaal niet voor me.

mvg
                      glenn
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                        Sorry, maar deze doen het toch totaal niet voor me.

mvg
                        glenn
                        tja,we hebben geprobeerd he

grtjs

Comment

Bij foto 1 vindt ik de scherpte van gezicht en handen wel goed en dan het achterwerk en de benen een beetje dof ,ik zie hier op mijn scherm dat sammeke een klein rood puntje in haar oog heeft ,maar ja wie ben ik om iemands foto's te bekritiseren ,daar tegen in foto 2 vindt ik de bewerking goed gedaan ,en dat sammeke haar blik door je kijkt zeggen we ,ook hier zie ik nog een rood iris in haar oog ,maar deze foto roept bij me wel zo een dark gevoel op houdt ik wel van .

Gno voor mij heb je weer eens iets apart durven proberen en dat siert je ,want zo zien we hier eens andere foto's verschijnen ,als altijd dezelfde soort fotografie van modellen .

Groetjes

Ardesign
                          Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            tja,we hebben geprobeerd he

grtjs
                            blijven proberen hé
                            Straks enkel HOF-platen uit je cam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                              Bij foto 1 vindt ik de scherpte van gezicht en handen wel goed en dan het achterwerk en de benen een beetje dof ,ik zie hier op mijn scherm dat sammeke een klein rood puntje in haar oog heeft ,maar ja wie ben ik om iemands foto's te bekritiseren ,daar tegen in foto 2 vindt ik de bewerking goed gedaan ,en dat sammeke haar blik door je kijkt zeggen we ,ook hier zie ik nog een rood iris in haar oog ,maar deze foto roept bij me wel zo een dark gevoel op houdt ik wel van .

Gno voor mij heb je weer eens iets apart durven proberen en dat siert je ,want zo zien we hier eens andere foto's verschijnen ,als altijd dezelfde soort fotografie van modellen .

Groetjes

Ardesign
                              Ter info Ik zie nergens rood in de ogen
                              Robby
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                              X