Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Maar om nog meer perfectie na te streven zou je misschien het hoofd nog kunnen rechtzetten Das ziften hoor, maar kan niks anders vinden.
Ik vind de volledige mooier trouwens.
Het is een erg mooi beeld. Doordat het zo perfect is lijkt het een CG beeld (computer generated) Ik zit wel eens op een 3D forum (threedy.com) en daar paseren dergelijke beelden wel eens de revue wanneer de betere artiesten een mooie dame geknutseld hebben. De klein imperfectie van het scheve hoofd geeft nog net de link met het werkelijke medium, namelijk fotografie.
Maar ik vind het een heerlijk beeld hoor.
PS: was haar rechteroog ook geshminkt?
Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
I'm a rookie
Maar om nog meer perfectie na te streven zou je misschien het hoofd nog kunnen rechtzetten Das ziften hoor, maar kan niks anders vinden.
Ik vind de volledige mooier trouwens.
Dit had ik ook al gezegd op de vorige post van de TS
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Enige dat ik kan vinden is de onderkant van het oog dat je nog een beetje kan opkuisen. Je zou ook eens kunnen proberen om daar fake wimpers te plaatsen (meer aandacht naar het oog) en zien of de foto verbetert.
Met de okselplooien kan je misschien ook nog iets doen.
Ofwel croppen net erboven ofwel ze wat dimmen dat ze nét nog een beetje doorkomen. Persoonlijk zou ik niet croppen maar ze dimmen. Ik vind dat het oog in de huidige crop goed staat en zou dit element behouden.
Comment