Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classy latex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Classy latex

    Lang geleden da'k nog eens iets gepost heb. Deze nieuwe leek me nog wel geschikt voor hier.

    Enjoy! (or not)
    Patrick.


  • #2
    Re: Classy latex

    inderdaad een eind geleden.
    een mooie terug, mooi interieur en een beke aan de "brave" kant zelfs voor u.
    maar desondanks een prima foto



    mss wel NSFW tag plaatsen, of vragen aan "mod" als je die niet meer kan plaatsen
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Classy latex

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      inderdaad een eind geleden.
      een mooie terug, mooi interieur en een beke aan de "brave" kant zelfs voor u.
      maar desondanks een prima foto

      mss wel NSFW tag plaatsen, of vragen aan "mod" als je die niet meer kan plaatsen
      Ik wil gerust gewaagder posten (foto's genoeg), maar dan is de kans groot dat het toch weer verwijderd wordt, tegenwoordig. Anders lang geleden dat ik nog eens een knuppel in het hoenderhok gegooid heb. Die goeie ouwe tijden.

      BTW, de NSFW tag staat er. Ik zie hem verschijnen in de lijst, maar niet in het topic zelf.

      Patrick.

      Comment


      • #4
        Re: Classy latex

        Vind het een mooie foto zondermeer.
        Naar aanleiding van je antwoord hierboven eens je vorige posts bekeken. Geweldig hoe je er al dan niet gewild in slaagt om een hoop controverse uit te lokken. Hou wel van mensen die hun eigen koers varen en wil je dan ook met aandrang vragen om dat te blijven doen...

        Comment


        • #5
          Re: Classy latex

          Ha, Kstyle is terug
          Mooie binnenkomer!

          Comment


          • #6
            Re: Classy latex

            Zeer mooi!

            Comment


            • #7
              Re: Classy latex

              Ha, Kstyle is terug
              Persoonlijk ben ik daar heel gelukkig mee ... iedereen die zo'n opvallende foto's inzend is imho goed bezig.

              En zeggen dat ik eigenlijk geen grote fan ben van SM-foto's
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Classy latex

                weer leuk gedaan hoor.
                vooral leuk omdat het latex jurkje wat aan de kleine kant lijkt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Classy latex

                  schoontje
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Classy latex

                    WB Kstyle.

                    het is en mooie. Die madam kan zo tussen de Anneliezen volgende week.
                    Flickr één
                    Flickr two

                    Comment


                    • #11
                      Re: Classy latex

                      Super !!!!! Ik ben een fan !
                      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                      Comment

                      Working...
                      X