|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Sja... het moest er een keer van komen. Madmax aan de kwasten en even terug in het mandje als het gaat om fotogafie. Ca 20 plaatjes geschoten tijdens de eerste les 'kwasten'
Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed waar deze te plaatsen maar vond ze toch nog wel showcase-waardig. De grote vraag waarom ik dit wil leren is alsvolgt. -Soms kamp ik met afmeldingen van een MUA vlak voor de shoot. -Soms wil ik NU naar buiten en heb geen MUA. -Soms wil ik gewoon oefenen en kan geen MUA krijgen op korte termijn. Ik heb een groot arsenaal aan visagisten waar ik op terug kan vallen maar soms denk ik wel eens.. kan ik dit niet zelf????? JAWADDA.......Vandaag heb ik groot respect gekregen voor mijn smeerdozen. Dit is toch wel HEEL moeilijk op sommige vlakken en dit leer je niet ff 1,2,3. Hier mijn eerste les (met dank aan mijn 12 jarige proefsmeerkonijn, Mariska, dat 4 uur stil heeft moeten zitten )![]() ![]() En hier hoe de eerste foto is opgebouwd. Voorlaatste foto is 'out of cam' Dan is het een kwestie van de laatste pukkeltjes/oneffenheden/shapen/haartjes en andere dingen in PS aanpakken en voila ... a model is born ![]() Klik Hier: http://www.beautyshoot.nl/visagie/mariska01.jpg Laatst gewijzigd door MadMax; 1 december 2008 om 10:37 |
|
|||
|
"IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid " dit is dan de vertaling Jos waar dat op mag slaan weet ik ook niet. Als ik zie vanwaar je begint en als dit dan je resultaat is na de eerste keer zelf MUA te "spelen" Dan zou ik zeggen wie beter kan moet het dan maar tonen. Well done Jorgen.
|
|
|||||
|
prima tweede.
grt,bouk.
|
Citaat:
Sta liever achter de cam.@Jos.. ja goed he (wederom Maniac bedankt) Alleen stond ik er niet bij stil dat de plaat uit zijn voegen gegroeid was qua grootte (Alleen je verklaring richting de vertaling, slaat natuurlijk nergens op. Hou dan voet bij stuk. )
Laatst gewijzigd door MadMax; 1 december 2008 om 10:46 |
|
||||
|
From zero to hero
![]() Nice job Maxie, goeie transformatie
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures. Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
|
|
||||
|
Amaai, ge moogt bij mij ook eens komen de make-up doen...
Chapeau zulle
|
Nice pic en visagie, kunnen sommige mss
nog iets van leren ![]() Ben blij dat ik ook enkele visagistes achter de hand heb, het geeft toch een meerwaarde hoor ![]() En Jorgen, moest je eens tijd hebben, je mag altijd visa komen doen hoor grtz Luc |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste post bij macro! | Mushu | Showcase Macro & Close-Up | 5 | 22 januari 2007 08:58 |
| wat hulp graag bij de aanschaf van mijn eerste toestel | cassie | Camera's | 19 | 3 september 2006 21:05 |
| Mijn eerste post en mijn eerste dochtertje :) | Hugo Hamelryck | Fotodiscussie Extra | 6 | 30 december 2004 17:00 |
| Demonstratie (mijn eerste album) | CurlyMo | Showcase - Archief | 6 | 7 april 2003 23:31 |
| Mijn eerste | Arcturus | Fotodiscussie Extra | 7 | 18 februari 2002 19:34 |
![]() |