Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hmmm... very lovely... zalig licht... mooie achtergrond in samensmelting met de krachtige pose & lovely skintone van het model... als iemand die iets met dans doet zouden naar mijn gevoel de sensuele lijnen nog sterker zijn moest haar linkerhiel ook hoger staan...
Een heel erg goed model hiervoor ook.
Een uitstekende belichting die de aangespannen spieren in het lichaam goed tonen.
Heel goed !
Mij lijkt overigens dat het gelaat van dit model ook bijna grenzeloos te fotograferen is.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Wel ik heb toch 1 kleine opmerking over deze geweldige plaat.
Die lat beneden op de grond die trekt echt wel mijn aandacht terwijl er een schoonheid poseert..Jammer.
Maar wie ben ik om mijn mening te geven als leek..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
@ schoonspikke,...ja, als die lat zo je aandacht trekt, dan ben je een latten freak hé ....
Op die lokatie was er inderdaad een lat aanwezig bij de plint,...maar wat wil je hé,
die latten tegenwoordig kan je ook niets meer tegen zeggen, die luisteren toch niet!....lol!
Comment