Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aviation Sweetheart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aviation Sweetheart

    Owkay, Ik heb al altijd eens een 40's military shoot willen doen en nu eindelijk eens geregeld.
    Vliegtuigje gehuurd in een museum, modelletje gekleed, make up artieste erbij gehaald en de sfeer was er ook nog eens.
    We moesten zelfs gefouilleerd worden door de security. gelukkig had ik geen verborgen camera bij

    Het was een hele leuke ervaring!! Bedankt aan model Vicky Lievens and Deathbird voor de fijne samenwerking!




    Grtz R.
    Ps. geen comments over mijn sig please.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

  • #2
    Re: Aviation Sweetheart

    Woooohhww weer zo eentje

    Comment


    • #3
      Re: Aviation Sweetheart

      weer een heel knappe ... echt mn ding
      Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
      www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

      Comment


      • #4
        Re: Aviation Sweetheart

        Very nice pic !!!

        Comment


        • #5
          Re: Aviation Sweetheart

          Schitterend!!!! :g

          Comment


          • #6
            Re: Aviation Sweetheart

            Heel knap en goed beloond voor de inspanningen... Je moet het maar doen
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Aviation Sweetheart

              Doe die lelijke tekst weg (en euh...ja, je logo mag best blijven )
              en voor de rest dikke
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

              Comment


              • #8
                Re: Aviation Sweetheart

                Zeer geslaagd, knap werk .
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Aviation Sweetheart

                  Ik ZO Sjaloes......
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aviation Sweetheart

                    knappe foto !

                    tekst leidt wat af, als je hem toch erbij wil laten hou dan hetzelde lettertype voor alles, die F is gevuld en de rest niet (is wel een leuk lettertype verder) ?
                    en de handgeschreven tekst ziet er iets te fake uit met de vette zwarte schaduw
                    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aviation Sweetheart

                      just love it
                      groetjes
                      ronny
                      gewoon een canonneke

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aviation Sweetheart

                        een hele hele mooie
                        mvg,
                        Sandorfi.
                        Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aviation Sweetheart

                          Proficiat met je HOF..
                          Ik ben ook weer eens op je site gaan zien en ik vind je platen echt tot de verbeelding spreken.
                          De kleuren,belichting en vooral de concepten zijn TOP.
                          Vrouwen op zijn mooist brengen dat is je handelsmerk...allez toch naar mijn mening..
                          Een beetje speels en soms té..maar dat prikkelt alleen maar mijn mannenhart..
                          Nooit stoppen en zeker niet beginnen met een andere fotografie.
                          Je landschappen zijn ook sprookjesachtig waar ik zeker van hou..
                          Als je daarover ooit iets kwijt wil qua bewerkingen dan lat je me dat maar weten..

                          Mijn favoriete HOF van deze week...Proficiat nogmaals.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aviation Sweetheart

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Proficiat met je HOF..
                            Ik ben ook weer eens op je site gaan zien en ik vind je platen echt tot de verbeelding spreken.
                            De kleuren,belichting en vooral de concepten zijn TOP.
                            Vrouwen op zijn mooist brengen dat is je handelsmerk...allez toch naar mijn mening..
                            Een beetje speels en soms té..maar dat prikkelt alleen maar mijn mannenhart..
                            Nooit stoppen en zeker niet beginnen met een andere fotografie.
                            Je landschappen zijn ook sprookjesachtig waar ik zeker van hou..
                            Als je daarover ooit iets kwijt wil qua bewerkingen dan lat je me dat maar weten..

                            Mijn favoriete HOF van deze week...Proficiat nogmaals.
                            Dank je wel hoor, Pascal!!! fijn om dit hier zo te lezen en heel tof dat ik nog eens in den HOF sta
                            Tot de verbeelding spreken doe ik graag en je hebt echt goed mijn fotografie omschreven. De modellen zijn ook steeds erg blij met de foto's die ik aflever en het sluit mijn port goed aan hihiii.
                            Een handelsmerk klinkt goed, ik wil zeker zo verder doen in de pinup tease wereld

                            Ik ben niet van plan om naar een andere richting te gaan, alhoewel ik ook wel heel graag experimenteer met Film en lensbaby/macro enzo.....je kan dat allemaal volgen op mijn blog trouwens.
                            Landschappen fotografeer ik ook wel nog als de gelegenheid zich voordoet, want ik bewerk daar wel echt niet veel aan. ik heb veel meer werk aan de modellenfoto's hiiiiii. Gewoon goed uitlichten zodat je de stralen goed te pakken krijgt met de cam zelf.......de rest gaan vanzelf :-)

                            Thankies hoor en je mening is zeker geapprecieerd!
                            XX
                            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aviation Sweetheart

                              Knappe plaat. Had ze liever iets meer gedesatureerd willen zien, kwestie van meer een jaren 40-gevoel te krijgen.
                              Desalnietemin, knap.

                              Comment

                              Working...
                              X