Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hi,
Deze zijn geschoten met een Leaf AFi7 dat is een 33MP camera.
Ik ben die op dit moment aan het reviewen als je even kijkt op www.doorhof.nl/blog en dan onder reviews vind je ook 100% crops.
Zelf gebruik ik een 22MP versie en dat is al erg mooi, dit is extreem
Je werk getuigt beslist van inzet, studie en volharding om deze zeer hoge graad van zuiverheid te bekomen.
Ik betuig je dan ook mijn diep respect en bewondering, maar iedere zaak heeft een keerzijde en bij jou is dat de perfectie die niet meer menselijk is. Begrijp me niet verkeerd maar wat ik mis is de "human touch" . Het is te volmaakt, te goed, te foutloos, te mooi, te bewerkt. Het is alsof Mozart foutloos gespeeld wordt door een robot. Ik verkies het als de pianist eens een foutje maakt.
Nogmaals ik ben een fervent bewonderaar van je werk.
camera maakt niet de foto.
Maar helpt wel bij bepaalde dingen, maar voor internet versies haal je waarschijnlijk het verschil er niet zo snel uit, dus staar je daar niet blind op, ik kan hetzelfde als het moet met een G9 van Canon
Comment