Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alleen voor rokers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alleen voor rokers

    Jos
    Site

  • #2
    Re: Alleen voor rokers

    de arrogante blik is toepasselijk mooi
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Alleen voor rokers

      De blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Alleen voor rokers

        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        De blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !
        Vind ik persoonlijk een "onzin" regel , het stoort of het stoort niet. Zo vaak roepen mensen , mooie foto maar jammer van het BH bandje alsof dat nooit te zien mag zijn.
        Bij deze foto stoort het me niet: het is ook wit, ziet er natuurlijk uit. So what!!
        (natuurlijk is dit ook maar een mening net als die van Digipics)

        Comment


        • #5
          Re: Alleen voor rokers

          De sigaret als het opgeheven vingertje en daar die uitdagende blik bij. Zo hoort een roker
          zich te gedragen in deze onfortuinlijke dagen voor rokers. Plaatje klopt.

          Comment


          • #6
            Re: Alleen voor rokers

            Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
            Vind ik persoonlijk een "onzin" regel , het stoort of het stoort niet. Zo vaak roepen mensen , mooie foto maar jammer van het BH bandje alsof dat nooit te zien mag zijn.
            Bij deze foto stoort het me niet: het is ook wit, ziet er natuurlijk uit. So what!!
            (natuurlijk is dit ook maar een mening net als die van Digipics)
            +1

            Vind de blik super!
            Enige wat ik wat minder vind is hoe het jurkje/kleedje erg wijd uit lijkt te lopen.
            Dit komt o.a. door de laagjes waarin de voorkant hangt maar bijna niet te zien is door de kader.
            Ik zou hier daarom best nog een stuk van onder af durven te snijden zodat haar elleboog aangesneden is en daarmee dat stukje van het jurkje wegvalt
            Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

            Comment


            • #7
              Re: Alleen voor rokers

              een mooie opname.
              misschien had een sigaar meer indruk gemaakt.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Alleen voor rokers

                Ik vind hem prachtig!
                Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

                Comment


                • #9
                  Re: Alleen voor rokers

                  Dank voor de reactie's,

                  1 spijtig voorval : heb digipics357 op mijn negeerlijst staan om zijn steeds wederkerende flauwe commentaren niet te moeten lezen, maar nu quoten jullie deze ..... dus vallen ze toch nog voor mijn ogen

                  moderator is daar geen oplossing voor, want ben digipics357 echt wel beu. ?
                  Jos
                  Site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Alleen voor rokers

                    Digi heeft wel een punt normaalgesproken, maar bij deze is het totaal geen probleem omdat het geheel bij de styling past. Stoort mij dus ook niet.

                    Vind deze foto ook wel een stuk beter dan die vorige vierkante
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Alleen voor rokers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      De blik is mooi, maar het BH bandje veel minder, lingerie mag nooit gezien worden tenzij je ze fotografeert !
                      kijk eens wat meer om je heen en volg de modetrend.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Alleen voor rokers

                        Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                        ... 1 spijtig voorval : heb digipics357 op mijn negeerlijst staan om zijn steeds wederkerende flauwe commentaren niet te moeten lezen, maar nu quoten jullie deze ..... dus vallen ze toch nog voor mijn ogen

                        moderator is daar geen oplossing voor, want ben digipics357 echt wel beu. ?
                        En tóch hebben die dwarsliggers af en toe een punt.
                        ("Liever dwarsligger dan brandhout" zei ooit een bekend Genks politicus.)

                        De enige remedie is: niet meer posten.

                        Ik vind de foto wel mooi, omwille van de verschillende gradaties in het wit.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Alleen voor rokers

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          kijk eens wat meer om je heen en volg de modetrend.
                          grt,bouk.

                          Dat is geen uitleg Bouk ... Ik zal steeds fotograferen hoe ik vind dat het nodig is, en BH bandjes zijn voor mij not done , tenzij ik een lingerieschoot doe ! Dat heeft niets met modetrend te maken.
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #14
                            Re: Alleen voor rokers

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Dat is geen uitleg Bouk ... Ik zal steeds fotograferen hoe ik vind dat het nodig is, en BH bandjes zijn voor mij not done , tenzij ik een lingerieschoot doe ! Dat heeft niets met modetrend te maken.
                            Als ik de jeugd zie rondlopen dan is het al lingerie dat ik zie, om nog maar niet te spreken over de gasten die met hun broek op hun knieen rondlopen om te laten zien wat voor tanga's of onderbroeken dat ze dragen.
                            Je bent daar voorstander van of niet. Maar er is een verschil dat je lingerie ziet uit slordigheid of dat je echt wil dat de mensen je lingerie zien.
                            Dit is voor foto's ook zo wat mij betreft. Hier hebben we volgens mij een grensgeval,
                            Voor slordigheid is het teveel om slordig te zijn en om het echt te laten zien is het te weinig. Ik denk dat Digipics en Bouk allebei gelijk hebben.
                            Laat dit BH bandje volledig naar beneden hangen dan zou dat de arrogantie van het model nog meer benadrukken wat voor mij de foto ten goede zou komen,
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Alleen voor rokers

                              Ik zou eventjes gewacht hebben tot het sigaretje wat meer opgebrand is.
                              Nu zie je dat die pas aan is gedaan. Is mijn mening hé.

                              Groeten David
                              Photography is a way to see the world in detail.
                              Fotograaf op rust

                              Comment

                              Working...
                              X