Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik wou hier idd de "kracht" van de waterval overbrengen.
er is daar aan de andere kant van het stuwmeer zoals je zegt een waterkrachtcentrale, daar zijn we de wandeling begonnen.
je kent daar de weg?
wat een rust ginder, (alweer) geen levende ziel gezien die dag
lol!
ik ben daar wat verder aan de hangbrug heel hard op mijn gezicht gegaan op die gladde stenen naast de rivier.
pijnlijk harde stenen, en ik ben op de camera terecht gekomen, die heeft een keer of zes op en neer gebotst, ik dacht dat het over en uit was voor mijn camera...
maar uiteindelijk alleen maar uitwendige (lichte) schade aan body en zonnekap (die heeft veel opgevangen, leve de zonnekap).
ik stond versteld hoe sterk zo'n camera wel is
lol!
ik ben daar wat verder aan de hangbrug heel hard op mijn gezicht gegaan op die gladde stenen naast de rivier.
pijnlijk harde stenen, en ik ben op de camera terecht gekomen, die heeft een keer of zes op en neer gebotst, ik dacht dat het over en uit was voor mijn camera...
maar uiteindelijk alleen maar uitwendige (lichte) schade aan body en zonnekap (die heeft veel opgevangen, leve de zonnekap).
ik stond versteld hoe sterk zo'n camera wel is
Ik begrijp.
Ik ben zo ook een paar keren op mijn bek gegaan en het is raar om te moeten vaststellen hoe ik reageerde. Puur in functie van de camera.
Op Runde is de EL (analoog) zo ooit in een kloof gerold. Hartstilstand.
Ik heb hem met een Zwitsers mes kunnen reanimeren.
Dat is erg mooi, veel detail in het water . Goede keuze gemaakt om hier het water te bevriezen, een lange sluitertijd had hier denk ik niet zo een mooi effect gegeven.
Misschien de schaduwen heel klein beetje nog optrekken zodat je toch iets detail in het donkere deel ziet.
Comment