Brunssummerheide
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vroeg opstaan loont
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Vroeg opstaan loont
Prachtig sfeertje had je daar hoor, mooie opname
Al mis ik misschien wel wat diepte
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zeer mooi moment te pakken hier...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Reinders Bekijk berichtBrunssummerheide
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Comment
-
oeps, dit is heerlijkmijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Plaatje om bij weg te dromen. Prachtig hoe je die mistslierten hebt vastgelegd
Comment
-
compo vind ik wat minder, maar de sfeer en de kleuren maken alles goedgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Je hebt hier inderdaad de mist gefotografeerd en de rest een beetje overgeslagen, ik vind de compositie niet goed.
Dat beetje lucht had veel meer moeten zijn en dit had je bekomen door een veel lager standpunt in te nemen, jammer want het was op dat moment de gepaste gelegenheid.
Het begin van je foto is ook niet scherp en zou eigenlijk de aandachtstrekker moeten zijn, het onderwerp die de foto de nodige informatie heeft.
Dus, een lager standpunt waardoor meer lucht en de scherptediepte in het oog houden.
Een beetje een gemiste kans vind ik en persoonlijk zou ik het nog eens overdoen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
De sfeer en moment zijn inderdaad dik in orde.
De compo vind ik minder gelukkig, omdat ik links vooraan graag iets had willen zien staan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment