Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je was wel op tijd. Prachtig licht over de tarwe. Chique compo zo met die rijsporen.
De banding rond de zon is wel beetje jammer, zie dit eigenlijk nooit bij je foto`s.
Je was wel op tijd. Prachtig licht over de tarwe. Chique compo zo met die rijsporen.
De banding rond de zon is wel beetje jammer, zie dit eigenlijk nooit bij je foto`s.
de banding...kan liggen aan je browser (zie één van je posts van turkije dacht ik een tijdje geleden?), en ook aan je scherm. Ik gebruik chrome en op het ene scherm zie ik een band, op het andere niet...
vind het een mooie zomerse opname, persoonlijk zou ik wel in het graan beetje meer licht en contrast stoppen, komt nu wat grauw over.
er is idd wel wat banding in de lucht, maar het is miniem, niet echt storend te noemen.
Echte banding (dus in concentrische cirkels vanaf het lichtpunt) zie ik ook niet. Wel een horizontale gradiënt in de lucht met een iets donkerder laag net boven de horizon (ook wat Bouk beschrijft veronderstel ik). Maar dat lijkt me volkomen normaal.
Mooie rustige foto, netjes die diepte door de rijsporen. Heel fijne afwerking ook weer. Enkel het sterretje...die zie ik graag fijn of niet, hier zijn het wat brede stralen (beetje zoals die bij Dries laatst) maar dat zal gewoon aan het type/vorm van de diafragmabladen liggen zeker?
Echte banding (dus in concentrische cirkels vanaf het lichtpunt) zie ik ook niet. Wel een horizontale gradiënt in de lucht met een iets donkerder laag net boven de horizon (ook wat Bouk beschrijft veronderstel ik). Maar dat lijkt me volkomen normaal.
Enkel het sterretje...die zie ik graag fijn of niet, hier zijn het wat brede stralen (beetje zoals die bij Dries laatst) maar dat zal gewoon aan het type/vorm van de diafragmabladen liggen zeker?
denk het, bij mij is dat altijd een sterretje met pieken.
Comment