Mist, zonsondergang, eindeloze landweggetjes...wat wil je nog meer
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset Lane -hdr-
Collapse
X
-
-
Re: Sunset Lane -hdr-
ongeloofelijk mooie foto!
proficiat
Comment
-
-
Heel erg mooi. Hier is het gebruik van HDR echt een meerwaarde en zeer goed uitgevoerd. Prachtigmeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
!! Héél knap!
Grtz,Fabienne
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Sorry Marefrisum, maar ik heb véél betere bewerkingen van je gezien. Hier vind ik de HDR mislukt. De diepe schaduwen dienen in HDR zeker nog doortekend te zijn evenals de hoge lichten.
Ook denk ik dat je de zon er in hebt geshopt. De schaduwen van de bomen vertellen dat de zon veel meer naar links had moeten staan! Niet dat dat voor mij iets uit maakt, maar het oogt onnatuurlijk.
Als artistiek werkje heeft het zeker charme, maar als foto vind ik het niet bijzonder.
dIggO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk berichtheel uniek is deze! Links de zon en warmte, rechts mist en koude. In het midden een scheiding door bomen
deze is prachtig ja!'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dIggO Bekijk berichtSorry Marefrisum, maar ik heb véél betere bewerkingen van je gezien. Hier vind ik de HDR mislukt. De diepe schaduwen dienen in HDR zeker nog doortekend te zijn evenals de hoge lichten.
Ook denk ik dat je de zon er in hebt geshopt. De schaduwen van de bomen vertellen dat de zon veel meer naar links had moeten staan! Niet dat dat voor mij iets uit maakt, maar het oogt onnatuurlijk.
Als artistiek werkje heeft het zeker charme, maar als foto vind ik het niet bijzonder.
dIggO
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marefrisium Bekijk berichtHaha, hoewel ik zoveel gebruik maak van photoshop, zegt dat niet dat ik zonnetjes in m'n foto's plak. Deze zon is echt hoor, als je denkt dat de schaduwen niet kloppen, zou ik eea laten nakijken
dIggO
Comment
-
Ik vind de rechterkant ook mooier, het gele van de zon links is me echt wel wat te fel! Zonnetje zelf is trouwens uitgebrand!Persoonlijke smaak verschilt nu eenmaal hé.Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
Comment