Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skogafoss

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] skogafoss

    dit zal "vermoedelijk " mijn laatste voor dit jaar zijn ,wat afstand nemen nu en dan zal ik nog wel eens reageren ,maar vooral voor wat vers materiaal zorgen
    ik ben mij meer en meer gaan voelen in Z/W omzetting voor bepaalde passende beelden ,de laatste tijd komt hier meer en meer Z/W aan bod ,ook wel omdat het geen apart onderdeel meer is ,waar ik vroeger toch nooit naar keek . bij deze waterval is het heel belangrijk dat je er op het juiste moment staat , het zonlicht komt er maar een bepaalde tijd op ,voor de rest ligt hij in de schaduw (tip voor toekomstige Ijsland reizigers

    grote versie 1400 pix
    Dank aan de mensen die de moeite deden om te reageren

  • #2
    Re: skogafoss

    Knappe afsluiter voor dit jaar !

    Hopelijk tot binnenkort.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: skogafoss

      Een hele mooie, proficiat!
      In welke periode van het jaar is deze genomen?

      Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
      Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

      Comment


      • #4
        Re: skogafoss

        Hele mooie.

        Comment


        • #5
          Re: skogafoss

          Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
          Een hele mooie, proficiat!
          In welke periode van het jaar is deze genomen?
          augustus

          Comment


          • #6
            Re: skogafoss

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            augustus
            En toch geen toeristen in beeld? :-) Well done ;-)

            Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
            Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

            Comment


            • #7
              Re: skogafoss

              Proficiat dat je zwartwit hebt weten te ontdekken en waarderen bopatje. Bij het zien van deze foto heb je het al goed in hand door een lekkere sfeer en contrast in de foto te bewerken. De lucht hoefde in dit beeld niet in beweging te zijn maar voor de rest vind ik het schitterend Nog een zalige rust en tot ...
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: skogafoss

                Knappe omzetting Patrick met overal veel detail en structuur, mooi gedaan
                En de locatie, ja die is super natuurlijk en zeker als ze op deze manier is vastgelegd

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: skogafoss

                  Fantastisch B&W omzetting. Heb al veel foto's van die plek gezien, maar deze springt er toch uit.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: skogafoss

                    Knap gedaan, zoiets spreekt toch tot de verbeelding hé, het beleven van daar te staan alleen al (want ook telt!)

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                    portfolio en workshops:
                    https://www.bennybulke.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: skogafoss

                      Ja toppertje dit Patrick..
                      Grandioze plek blijft het, maar de manier waarop je deze hebt vast gelegd en omgezet is heel knap!!
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: skogafoss

                        Mooie locatie en grandioze waterval, compo ook mooi. Ai ik ga toch wel weer de spelbreker zijn zeker maar voor mij is de Z&W omzetting niet zo geslaagd of passend hier, komt mij te grijs over. Ik denk dat deze het eigenlijk veel beter in kleur zou doen.
                        Sorry hé Patrick maar wil eerlijk blijven.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: skogafoss

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Proficiat dat je zwartwit hebt weten te ontdekken en waarderen bopatje. Bij het zien van deze foto heb je het al goed in hand door een lekkere sfeer en contrast in de foto te bewerken. De lucht hoefde in dit beeld niet in beweging te zijn maar voor de rest vind ik het schitterend Nog een zalige rust en tot ...
                          G.R. verwooordt het weer zeer passend. Ik sluit mij aan
                          http://www.smuttynose.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: skogafoss

                            Mij valt vooral de fantastische compo op !
                            Alles leidt door de helderheid van sommige delen prachtig naar de waterval. Maar ook de bijna zwarte rots rechts is meesterlijk gedaan, voor de diepte.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: skogafoss

                              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                              Mooie locatie en grandioze waterval, compo ook mooi. Ai ik ga toch wel weer de spelbreker zijn zeker maar voor mij is de Z&W omzetting niet zo geslaagd of passend hier, komt mij te grijs over. Ik denk dat deze het eigenlijk veel beter in kleur zou doen.
                              Sorry hé Patrick maar wil eerlijk blijven.
                              Kurt ,wees nooit verlegen om je eerlijke mening te zeggen ,ik doe dat trouwens ook ,anders zou ik niet weten waarom je zou moeten reageren
                              al vind ik het raar dat je dit zegt ,want ik heb nog gecontroleerd of alle facetten tussen zwart en wit vervult zijn ik kwam eentje tekort in de hooglichten , als ik hier op mijn scherm kijk zie ik echt van zwart tot wit ,ik moet natuurlijk nog veel leren ivm omzetting ,dit is toch redelijk nieuw voor mij ,maar als je mij een tip kan geven doe gerust

                              Comment

                              Working...
                              X