Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja ja ...ja ja...Maak ons maar jaloers weeral..
Ik vind dat ze mensen zoals jij,Ann en andere ver wonende Belgen moeten verbieden te posten op BD..
Neen hoor grapje...Laat ze maar lekker zo komen..
Deze is heerlijk..Ik zou met de sfeer ook nog wat meer gedaan hebben..Zoals op de voorgrond met een half stopje minder en wat meer punch in de verte...Maar das mijn gedacht hé..Hoeft niet de jouwe te zijn..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Heel mooi. Krijg ik goesting van om daar ook eens op mijn sandalen te gaan rondzwerven,
een sigaartje roken, en me afvragen hoe ik hier weer in verzeild ben geraakt. Kortom, zet
me aan het dagdromen. Iets wat alleen een goede foto vermag.
Heerlijke foto met veel diepte, zalig licht, prachtige kleuren en wat een zicht natuurlijk! Dat moet heerlijk geweest zijn om dat met eigen ogen te mogen aanschouwen. Knap gezien en prachtig vastgelegd!
Weer zo'n mooie.
wel jammer van de voetstappen hoewel deze misschien juist
meehelpen voor de diepte.
gr.ron.
De voetstappen zijn voor mij een zekere meerwaarde aan de foto. Deels omdat er idd op deze manier diepte wordt gebracht tussen de 2 heuvels. Anderzijds is het het 2de belangrijkste rustpunt in de foto.
Volgens mij zou zonder een saaiere foto zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonspikke
Ja ja ...ja ja...Maak ons maar jaloers weeral..
Ik vind dat ze mensen zoals jij,Ann en andere ver wonende Belgen moeten verbieden te posten op BD..
Neen hoor grapje...Laat ze maar lekker zo komen..
Deze is heerlijk..Ik zou met de sfeer ook nog wat meer gedaan hebben..Zoals op de voorgrond met een half stopje minder en wat meer punch in de verte...Maar das mijn gedacht hé..Hoeft niet de jouwe te zijn..
Laat het duidelijk zijn Pascal. Ik woon nog steeds in België jammer genoeg
Vorig jaar een maand naar het Zuidwesten van Amerika geweest en sinds dien beetje bij beetje de foto's aan het selecteren en posten. Anderen hebben dit in een sneller tempo gedaan. Ik heb hier jammer genoeg de tijd niet voor... en ben altijd een trage geweest
Ik heb bij deze foto geprobeerd om echt zo weinig mogelijk nabewerking te doen en echt de rust en prachtige eenvoud weer te geven zoals het daar was. Ben blij dat je het kans smaken, ga eens proberen of je raad er nog iets beter van kan maken...
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
Heel mooi. Krijg ik goesting van om daar ook eens op mijn sandalen te gaan rondzwerven,
een sigaartje roken, en me afvragen hoe ik hier weer in verzeild ben geraakt. Kortom, zet
me aan het dagdromen. Iets wat alleen een goede foto vermag.
Zolang je maar 's morgens rond zwerft, want 's middags rookt je sigaar vanzelf op
Oorspronkelijk geplaatst door JLM
Prachtig die natuur, prachtig de foto...van mij mogen ze zo blijven komen hoor
En er komen er zeker nog... Bedankt
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman
Ikke nu ook genieten
Hans, ik hoop dat je evenveel geniet als ik toen deed. Je weet wat te doen volgende keer in Death Valley
Oorspronkelijk geplaatst door Ann75
Heerlijke foto met veel diepte, zalig licht, prachtige kleuren en wat een zicht natuurlijk! Dat moet heerlijk geweest zijn om dat met eigen ogen te mogen aanschouwen. Knap gezien en prachtig vastgelegd!
Groetjes,
Ann
Het was ook heerlijk, Ann. Binnenkort misschien naar Canada. Als ik ooit de Amerika-reeks afkrijg
De foto komt erg zacht en rustig over. Mooi, dat wel, maar was het niet dat je al eentje had gepost van het totaalbeeld, dan bleef ik toch met een hongergevoel zitten omdat deze foto je ernaar doet verlangen om meer te zien te krijgen van de omgeving.
Je post niet alleen mooie foto's, maar ook in de juiste volgorde
Comment