Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
schitterende lucht....maar...de bloemen kunnen niet ten volle genieten van de zonsondergang en dat was ook hetgeen ik verwacht had .
jullie zullen vast gemerkt hebben dat ik dit jaar heel wat foto's geplaatst heb van mosterzaad bloemen en eigenlijk wou ik dit ook wel eens fotograferen bij zonsondergang maar had al een vermoeden dat dit niet het beeld zou opleveren
wat ik voor ogen had en het er beetje zou uitzien zoals deze .(de prachtige lucht buiten beschouwing gelaten)
al de lokaties (en ik had er heel wat) lagen in de foute richting voor een mooi effect; hier gaat de zon dus ook onder achter de bomen en dat is spijtig .
ben blij dat ik deze gezien heb en moet me dus niet schuldig voelen dat ik die zonsondergang gelaten heb voor wat het is .
allé mijn gedacht hé ;-)
heb er ook met zonnestralen op 't veld
mss es voor later
het veld was helderder dan dit in mijn exposure
maar wou 't realistischer houden
daarom wat verdonkerd
Last edited by Dirtyharry71; 23 oktober 2012, 22:59.
Comment