Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Etretat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Etretat

    Eentje uit een heel oude doos maar net paar daagjes kust gedaan dus eindelijk weer eens wat nieuw materiaal komende.
    Plat gefotografeerd maar het blijft een zeer inspirerende en mooie locatie.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Etretat

    heel mooi deze ,prachtige kleuren ,mooi standpunt en natuurlijk een prachtige locatie ,die ik normaal deze winter ook zal aandoen
    toch een vraagje is die rots kunstmatig bij belicht met een zaklamp of zoiets ,vind het wat raar dat de zon achteraan de foto ondergaat maar het licht van vooraan komt .

    Comment


    • #3
      Re: Etretat

      Zoals je zegt, plat gefotografeerd, maar zelden een betere foto van die plaats gezien.
      Ik zou bijna durven te zeggen dat dit de mooiste is dat ik ooit gezien heb.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Etretat

        Fantastisch mooi
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Etretat

          Mooie opname Kurt van deze zeer fotogenieke locatie

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Etretat

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            heel mooi deze ,prachtige kleuren ,mooi standpunt en natuurlijk een prachtige locatie ,die ik normaal deze winter ook zal aandoen
            toch een vraagje is die rots kunstmatig bij belicht met een zaklamp of zoiets ,vind het wat raar dat de zon achteraan de foto ondergaat maar het licht van vooraan komt .
            Bedankt Patrick
            Wat jou vraag betreft, ik zou nogal een zaklamp moeten hebben voor een dergelijk effect . s'nachts schijnen er enorme schijnwerpers op de rotsen zowel langs die kant als langs de andere kant van de baai waar het kerkje staat. Als je er nog niet geweest bent, een aanrader hoor!! Ook voor prachtige wandelingen op de kliffen daar!
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Etretat

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Bedankt Patrick
              Wat jou vraag betreft, ik zou nogal een zaklamp moeten hebben voor een dergelijk effect . s'nachts schijnen er enorme schijnwerpers op de rotsen zowel langs die kant als langs de andere kant van de baai waar het kerkje staat. Als je er nog niet geweest bent, een aanrader hoor!! Ook voor prachtige wandelingen op de kliffen daar!
              dank voor je antwoord Kurt ,ik zat er toch niet ver naast hè

              Comment


              • #8
                Re: Etretat

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                dank voor je antwoord Kurt ,ik zat er toch niet ver naast hè
                Haha integendeel er boenk op zou ik zeggen alleen de grote van de 'zaklamp' was lichtjes ter discussie
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Etretat

                  Prachtige foto, veel gezien maar dit is toch wel een hele mooie !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Etretat

                    De mooi uitgelichte rotswand is zeker een mooi aandacht-trekker. De kleurtjes in de lucht zijn ook super.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Etretat

                      Een pracht variant op deze zo mooie locatie, mooi met die afterglow in de lucht erbij..

                      Een plekje waar ik al ben geweest maar zeker nog wel een keer zou willen aandoen!!
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Etretat

                        Zalig beeld Kurt...ik zie hier in dit forum onderdeel de laatste tijd prachtstukjes verschijnen waarbij deze ook zeker in het rijtje hoort...
                        Mooi spel van licht en schaduw...

                        Groetjes
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Etretat

                          Eenvoudig van compo,
                          maar een prachtig samenspel van kleuren!
                          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                          Comment


                          • #14
                            Re: Etretat

                            Heel knap - mooie diepe kleuren
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: Etretat

                              Mooie, rustige opname.

                              Fijne schemerkleuren en het kunstlicht op de rotswanden is een pluspunt: details en schakeringen in lichtintensiteit.

                              Mvg.,
                              Smets84.

                              Comment

                              Working...
                              X