Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eentje uit een heel oude doos maar net paar daagjes kust gedaan dus eindelijk weer eens wat nieuw materiaal komende.
Plat gefotografeerd maar het blijft een zeer inspirerende en mooie locatie.
heel mooi deze ,prachtige kleuren ,mooi standpunt en natuurlijk een prachtige locatie ,die ik normaal deze winter ook zal aandoen
toch een vraagje is die rots kunstmatig bij belicht met een zaklamp of zoiets ,vind het wat raar dat de zon achteraan de foto ondergaat maar het licht van vooraan komt .
Zoals je zegt, plat gefotografeerd, maar zelden een betere foto van die plaats gezien.
Ik zou bijna durven te zeggen dat dit de mooiste is dat ik ooit gezien heb.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
heel mooi deze ,prachtige kleuren ,mooi standpunt en natuurlijk een prachtige locatie ,die ik normaal deze winter ook zal aandoen
toch een vraagje is die rots kunstmatig bij belicht met een zaklamp of zoiets ,vind het wat raar dat de zon achteraan de foto ondergaat maar het licht van vooraan komt .
Bedankt Patrick
Wat jou vraag betreft, ik zou nogal een zaklamp moeten hebben voor een dergelijk effect . s'nachts schijnen er enorme schijnwerpers op de rotsen zowel langs die kant als langs de andere kant van de baai waar het kerkje staat. Als je er nog niet geweest bent, een aanrader hoor!! Ook voor prachtige wandelingen op de kliffen daar!
Bedankt Patrick
Wat jou vraag betreft, ik zou nogal een zaklamp moeten hebben voor een dergelijk effect . s'nachts schijnen er enorme schijnwerpers op de rotsen zowel langs die kant als langs de andere kant van de baai waar het kerkje staat. Als je er nog niet geweest bent, een aanrader hoor!! Ook voor prachtige wandelingen op de kliffen daar!
dank voor je antwoord Kurt ,ik zat er toch niet ver naast hè
Zalig beeld Kurt...ik zie hier in dit forum onderdeel de laatste tijd prachtstukjes verschijnen waarbij deze ook zeker in het rijtje hoort...
Mooi spel van licht en schaduw...
Comment