Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 15 21 22 23 24 25
Weergegeven resultaten: 601 t/m 607 van 607

Standaard Re: Powerex MH-C9000 "for dummies" (batterijlader, en batterijen)

'If your pictures aren’t good enough, you’re not close enough' (Robert Capa)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik had al ergens een link gezet van iemand die zich bezig houdt met het testen van allerlei accu's en laders, hier zie je alle AA en AAA batterijen en accu's die hij heeft getest http://lygte-info.dk/review/batterie...Test%20UK.html .
    Daar staan de Ikea "Ladda" accu's ook bij.

Sinds kort kan je bij Ikea België eindelijk online bestellen, ik had geen zin om helemaal naar een Ikea winkel te rijden voor een paar accu's (met de files erbij ben ik dan minstens een halve dag kwijt), maar als ik er nu nog nodig heb, dan bestel ik ze daar wel.
    Zeker nu de laatste versie van de Top Craft tegen valt, en ook de 2400mAh AA van de Lidl (terwijl ze vroeger wel goede accu's hebben verkocht) zal ik geen moeite meer doen om nog andere accu's te kopen en te testen, vanaf nu worden het dus "Ladda" accu's van Ikea...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Ik had al ergens een link gezet van iemand die zich bezig houdt met het testen van allerlei accu's en laders, hier zie je alle AA en AAA batterijen en accu's die hij heeft getest http://lygte-info.dk/review/batterie...Test%20UK.html .
    Daar staan de Ikea "Ladda" accu's ook bij.

Sinds kort kan je bij Ikea België eindelijk online bestellen, ik had geen zin om helemaal naar een Ikea winkel te rijden voor een paar accu's (met de files erbij ben ik dan minstens een halve dag kwijt), maar als ik er nu nog nodig heb, dan bestel ik ze daar wel.
    Zeker nu de laatste versie van de Top Craft tegen valt, en ook de 2400mAh AA van de Lidl (terwijl ze vroeger wel goede accu's hebben verkocht) zal ik geen moeite meer doen om nog andere accu's te kopen en te testen, vanaf nu worden het dus "Ladda" accu's van Ikea...
    Bedankt voor de info.

Wat we niet weten is waarom die van Aldi en Lidl plots minder van kwaliteit zijn.
    Misschien is hun gebruikelijke leverancier er mee op gehouden en liet Ikea ze ook daar maken.
    Hopelijk komen die van Ikea uit dezelfde fabriek als Eneloop zoals vorige post laat vermoeden.

Nog steeds zeer tevreden van de "oude" Top Craft's van Aldi (vooral in LED-zaklampen en kinderspeelgoed).
    Laatst gewijzigd door palombian; 17 februari 2018 om 17:49

Ikea Ladda 2450mAh versus Eneloop Pro 2450mAh: https://www.youtube.com/watch?v=Jeo_hv-8bHI

relevant verschil in ontlading !

Mag ik de LOFTROMPET bespelen voor de initiatiefnemer en de deelnemers aan deze discussie, en dan vooral VOOR DE HOOFDROLSPELERS.
    Wie op zo'n bevattelijke manier aan dummies zo'n deskundige uitleg kan geven verdient alle lof. Ook het geduld om telkens weer dezelfde dingen te willen verduidelijken siert u.
    Ik heb de hele 25 pagina's doorgenomen, bestudeerd en heel veel opgestoken. Het was wel een hele boterham.
    Dank u!
    Sinds vorige week heb ik ook de Maha Powerex MH-C9000 , gekocht bij NKON in Eindhoven, thuis geleverd na 1 dag. Ondertussen loopt mijn derde setje een Break in.
    Vriendelijke groet, Jan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Bedankt voor de info.

Wat we niet weten is waarom die van Aldi en Lidl plots minder van kwaliteit zijn.
    Misschien is hun gebruikelijke leverancier er mee op gehouden en liet Ikea ze ook daar maken.
    Hopelijk komen die van Ikea uit dezelfde fabriek als Eneloop zoals vorige post laat vermoeden.

Nog steeds zeer tevreden van de "oude" Top Craft's van Aldi (vooral in LED-zaklampen en kinderspeelgoed).
    Laatste tijd is er een stijgende trend van de prijzen op de grondstoffenmarkt. Wellicht vond Aldi en Lidl dat er niet meer genoeg verdient werd aan de huidige batterij zonder de prijs in de winkel mee op te slaan.

Het is geen geheim dat de Japanse batterijen uit 1 fabriek komen. Wel kunnen er verschillen zijn. Een bestelling batterijen plaatsten is net iets meer dan gewoon een ontwerp sturen voor het jasje naar de fabriek. Voor Aldi en Lidl komt er idd niet veel meer bij kijken, zijn inderdaad standaard fabrieks batterijen in een andere jas... Andere fabrikanten stellen zelf een lijst met eisen en wensen op aan de fabriek volgens welke eisen en maximale afwijkingen de batterij moet gefabriceerd worden...

Gebeurt ook niet enkel in de Japanse batterijenfabriek. Zie bijvoorbeeld Olé-Leo, ... Identiek verhaal. Een fabriek vult gewoon zijn capaciteit in...

Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 15 21 22 23 24 25

Soortgelijke discussies

1. Maha Powerex MH-C800S
    Door ydde123 in forum Aangeboden
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 23 juni 2009, 07:51
  2. Maha Powerex: MH-C9000 of MH-C800S
    Door kpas in forum Accessoires
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 26 mei 2009, 14:11
  3. Gebruik Powerex MH-C9000
    Door fotodro in forum Accessoires