Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon & Brildragers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon & Brildragers

    Hoi,

    Ik heb een D200 en heb behoorlijk wat problemen om de zoeker met mijn bril goed te kunnen overzien.

    Voor mijn F75 heb ik ooit een dioptri lensje gekocht, maar dat helpt niet omdat ik astigmatisch ben (Horizontaal en Vertikaal zijn niet even scherp).

    Mijn vader heeft voor zijn Conon 5D een soort afstands rubbertje. Dat werkt!!!!

    Maar bij Nikon kan ik zo iets niet vinden.
    Ik dacht aan een zoekerloop als DK-21M. Maar ik ik heb gelezen dat je dan als brildragen niet de hele zoeker ziet. Deze zal dus het probleem versterken.

    Wie brengt raad?
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Nikon & Brildragers

    Ik heb een DK21M op m'n zoeker staan en vind dat - zelfs als brildrager - toch een hele vooruitgang.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon & Brildragers

      Dit is wat u nodig hebt.


      Ik heb het besteld bij:http://www.bocaphoto.com/products/ne...n/nikonacc.htm
      Het past op mijn nikon D200.


      Nikon DK-3 eyecup kit
      Everything you need to mount the DK-3 on a camera
      that has a rectangular eyepiece.
      $33.49∙all genuine Nikon parts
      ∙includes Nikon DK-3 eyecup, FM2 eyepiece, DK-22 adapter
      ·fits all Nikon film and digital cameras with rectangular eyepiece (except F eyelevel), also fits Fuji S1, S2, S3
      ∙inspiration for our EC-3 eyecup
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

      Comment


      • #4
        Re: Nikon & Brildragers

        Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
        Dit is wat u nodig hebt.


        Ik heb het besteld bij:http://www.bocaphoto.com/products/ne...n/nikonacc.htm
        Het past op mijn nikon D200.


        Nikon DK-3 eyecup kit
        Everything you need to mount the DK-3 on a camera
        that has a rectangular eyepiece.
        $33.49∙all genuine Nikon parts
        ∙includes Nikon DK-3 eyecup, FM2 eyepiece, DK-22 adapter
        ·fits all Nikon film and digital cameras with rectangular eyepiece (except F eyelevel), also fits Fuji S1, S2, S3
        ∙inspiration for our EC-3 eyecup
        even deze oude threath weer gebruiken?
        Heb je of iemand anders goede ervaringen met bocaphoto??

        Ik heb vorige week de DK-3 eyecup kit besteld maar tot opheden niets meer vernomen van deze site.
        Ik ga met een paar dagen als er niet gereageerd wordt op mijn mails die ik verstuurd had naar bocaphoto paypal inschakelen om mijn geld weer terug te kijken.

        Ik had misschien beter eerst even deze site kunnen checken.


        Elmo

        Comment


        • #5
          Re: Nikon & Brildragers

          Ik heb goede ervaring met Boca, gelijk een orderbevestiging en een tracecode toen het gepost was.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon & Brildragers

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Ik heb goede ervaring met Boca, gelijk een orderbevestiging en een tracecode toen het gepost was.
            Ik hoorde niets meer en gisteren avond maar even weer een mail gestuurd met de mededeling dat als ik niet binnen een dag iets
            verneem over mijn bestelling paypal ingeschakeld wordt om mijn geld terug te krijgen.
            En promt de volgende ochtend een mail ontvangen met verontschuldigingen en dat ik later op de dag verzend gegevens zou krijgen.
            Enja hoor nu net de gegevens ontvangen. Een beetje rare indruk gekregen van deze site
            maar het gaat geloof ik allemaal goed komen...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon & Brildragers

              Hoe lang duurt de levering van BocaPhoto ongeveer?

              Mvg,
              MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

              Comment

              Working...
              X