Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jinbei softbox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jinbei softbox

Hallo,

Ik heb me eergisteren een Jinbei flitsset 2x400W/S aangeschaft. Niet dat ik nu echt studiowerk wil gaan doen maar het is handig om zoiets in huis te hebben als je nu en dan eens een kiekje wil maken van vriend of familielid ! Er is echter een maar ! Ik krijg die softbox niet in elkaar geknutseld ! Er zit geen handleiding bij en om van de kust naar Turnhout terug te rijden is nu ook een beetje teveel van het goeie. Is er iemand die soms met zo'n softboxen werkt ? Kan deze persoon me een aantal foto's toesturen om te tonen hoe de box ineen moet gestoken worden. Het is vooral aan de ring aan de flitser dat het niet lijkt te lukken. Hartelijke dank bij voorbaat.

Re: Jinbei softbox

Staafjes in de hoeken steken en dan in 1 voor 1 in de gaten in de ring.
    Bij de laatste moet je de ring horizontaal drukken (softbox plat op de grond) en het laatste staafje plooien tot hij erin gaat.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Veiligheidsbril dragen en niet te dicht met je neus op de softbox gaan hangen Het kan series pijn doen

't is idd niet zo simpel om die ineen te prullen.

Bij mij is het te lang gelden om te zeggen hoe het moet, maar ik weet nog wel dat ik er redelijk wat kracht op heb moeten zetten

Succes,
      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Haha,

Ook ik heb gisteren een judowedstrijd gehad met een softbox van Jinbei......
        soms is het waar----> de aanhouder wint, kan het alleen niet meer navertellen hoe het uiteindelijk gelukt is..... geduld en op het laatst toch wat kracht zetten.

en laat ik nu een heleboel vragen hierover hebben...
        ga even uitzoeken bij welke topic ik dit moet plaatsen.

groet uit spanje

Comment

Ik durf die van mij niet meer uit elkaar halen... De prijs zit wel ergens in peins ik. Zat er een handleiding bij de flitsset ?

Comment

Working...
          X