Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over lenzen huren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over lenzen huren

    Binnenkort ga ik naar de Battle of Britain airshow in Duxford. Een tijdje terug heb ik me de EOS 350D aangeschaft met de standaard kitlens en de EF- 60mm macro lens. Een tele/zoom staat nog op het verlanglijstje, maar is momenteel nog buiten mijn budget (School komt er aan voor de kids en zo). Daarom zou ik graag eens een lens huren. Ik heb dat hier al vermeld gezien.
    Vraag is, waar kan zoiets en hoeveel kost zoiets?

    TIA

    Wienne

  • #2
    Re: Vraagje over lenzen huren

    Wienne,

    Ik heb daar een tijdje geleden ook naar gezocht en denk mij te herinneren dat die niet zo heel gemakkelijk te vinden zijn in België (in Nederland dan weer wel). Ik moet je dus concrete adressen schuldig blijven, maar ik denk dat een search op het forum je al heel wat verder kan helpen. Begin deze maand is die vraag hier nog ergens gesteld dacht ik.
    Wat prijzen betreft: de huurprijs zelf is meestal niet zo heel hoog, maar de waarborgen die cash moeten betaald worden zijn dikwijls een struikelblok...

    Good luck!
    Apple Inc. rulez

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over lenzen huren

      Kijk eens bij Pixto-f.com . Zij leveren ook in Belgie.
      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over lenzen huren

        Welke lens zou je willen huren?
        Groetjes Peter.
        http://www.chernobyl.be

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over lenzen huren

          Heb zelf bij Metrofoto in Berchem (Antwerpen) tweemaal een lens gehuurd, de Tamron 28-300. Dagprijs daarvoor was 17 euro, borg 170. Hun keuze is wel beperkt: voor Nikon en Canon slechts viertal lenzen.
          Heb hier Pixto-f.com gevonden. Heeft veel meer keuze. Heb zelf voor de airshow in Koksijde een Canon 100-400 gereserveerd Heeft trouwens tweemaal per week gratis transportservice naar Antwerpen en Turnhout
          Alle info (o.a. prijzen!) op hun website.

          Shift

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over lenzen huren

            Bij Bartok kun je lenzen huren.Voor een 70-200 2.8 vragen ze 50€ per dag.

            De borg is 10x de dagprijs.

            Groetjes

            JO
            Groetjes
            ----JO

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje over lenzen huren

              PM verzonden

              Comment

              Working...
              X