Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Perfect Summer Cashback 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Perfect Summer Cashback 2014

    HOE WERKT HET?

    Koop een geselecteerd Canon-product waarop Perfect Summer voordeel te verkrijgen is. Kies daarna het voordeel dat het beste bij jou past en registreer je op de website.

    CASHBACK: Kies je voor de Cashback, dan ontvang je na registratie het cashback bedrag binnen 30 werkdagen op je rekening.

    CANON TEGOED: Kies je voor het Canon tegoed dan ontvang je na registratie het tegoed op jouw persoonlijke pagina. Je kunt het tegoed enkel gebruiken om Canon producten mee te kopen bij de winkel waar je jouw Canon actieproduct gekocht hebt. Claimen van het tegoed kan met de aankoop bon van je vervolgaankoop via je persoonlijke pagina. Het tegoed blijft geldig t/m 31 oktober 2014.

    WORKSHOP FOTOGRAFIE OP LOCATIE: Kies je voor de workshop fotografie, dan kun je kiezen uit 3 opties. Bekijk hier het volledige overzicht. Elk pakket bevat een handleiding met fotografietips. Behoort pakket 3 tot jouw mogelijkheden dan krijg je een workshop van een top fotograaf op die locatie. Tijdens het registreren kun je kiezen voor een datum die jou het beste uit komt.

    OVERZICHT VAN DE VOORDELEN PER ACTIEMODEL




    Bron: Canon België & Canon Nederland
    Last edited by jocau; 21 mei 2014, 11:33.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

  • #2
    Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

    Spijtig, zit niks interessant tussen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

      En het geldt dit keer voor alle (erkende) winkels in de EU, ttz. je kan in Nederland aankopen, in Duitsland, enz ... en het geld op je belgische rekening laten storten.

      Let wel : het moet in retail verpakking verkocht zijn (dus geen witte produkten of de zogenaamde "bulk" artikelen).

      correctie : enkel geldig op aankopen in Belgie en Luxemburg
      Last edited by Lalonde; 22 mei 2014, 19:33. Reden: correctie aktiegebieden

      Comment


      • #4
        Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Spijtig, zit niks interessant tussen

        grts
        Sieg
        Voor mij wel, ik heb al een 8-15 f4 L Fisheye gekocht (die is vandaag geleverd).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

          Ik vind de Canon EF 100mm F/2.8L Macro IS USM een zeer interessante lens, maar ik ga de portefeuille (voorlopig) toch dichthouden. Kan voor zowel portret als macro dienen. Misschien dat ik mij een tweede flitser aanschaf, maar dat zal dan waarschijnlijk de LumoPro LP180 zijn.
          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

          Comment


          • #6
            Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

            Voor mij is't ook wel interessant. Ik wil nog graag een UWA dus ga waarschijnlijk binnenkort een 16-35 f2.8 kopen...
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

              Er loopt momenteel ook een andere cashback actie, alleen weet ik niet of die alleen voor CPN leden is of niet :



              Ik heb een paar weken terug een uitnodiging ontvangen van CPN voor workshop/testdagen ( canon pro experience tour ofzo ) met de 1D-x en de 5D-3 , bij aankoop van 1 van deze camera’s zit er ook bij verschillende lenzen een cashback actie op. Daarnaast is er een actie op de 1D-x waarbij je bij aankoop de keuze hebt tussen een gratis Wifi Wireless transmitter of een korting van 250 euro op het toestel.
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

              Comment


              • #8
                Re: Canon Perfect Summer Cashback 2014

                Ik heb net bericht gekregen dat de aanvraag voor de cash back op de 8-15 al is goedgekeurd (binnen de 30 dagen wordt het geld op mijn rekening gestort).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment

                Working...
                X