Mijn AF-D objectieven stroeven bij montage & demontage op D700, heeft er nog iemand hier problemen mee ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
50 & 85mm stroef op D700
Collapse
X
-
-
Re: 50 & 85mm stroef op D700
Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk berichtMijn AF-D objectieven stroeven bij montage & demontage op D700, heeft er nog iemand hier problemen mee ?
ik heb geen enkel probleem met mijn af lenzen... (kan ook een perceptie zijn)some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Laten we stellen dat men toch meer dan gewoonlijk kracht moet zetten, vooral bij het afhalen gaat het heel stroef.
Heb geen zin om de body noch de lenzen te beschadigen, op m'n D300 nooit problemen gehad.Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex
BD1614BE
Comment
-
-
Ik heb nooit verschil gemerkt bij ais, afd of afs lenzen.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Heb ik ook gehad, toch de mensen van Nikon op Belgiumdigital live hebben dit heuvel even opgelost.
De oplossing is de ring op de lens een fractie verstellen ik veronderstel aandraaien zodat hij dieper naar de lens gezet wordt, maar verder geeft dit geen problemen.
Mvg. GuidoLast edited by guido.g; 17 december 2010, 14:24.
Comment
-
@ Guido;de ring op de lens een fractie verstellen
@ Jeroen; bij m'n Tamron's heb ik dat prob. niet en ook niet bij m'n AF-S lenzen.
Kan natuurlijk idd, gewoon een "idee" van me zijn.
Toch bedankt voor de infoNikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex
BD1614BE
Comment
Comment